• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Angajatii Postei Romane au plantat peste 12.600 de puieti

Angajatii Postei Romane au plantat peste 12.600 de puieti

Postasii din toata tara au plantat peste 12.600 de puieti, in cadrul programului de reimpadurire "Luna Padurii" lansat de Romsilva in primavara acestui an. Numarul total al puietilor plantati de catre angajatii Postei Romane a fost de cateva ori mai mare decat tinta de 2.500, fixata inainte de demararea campaniei de reimpadurire.

Plantarile au avut loc in cadrul unui program de educatie ecologica initiat de Posta Romana, care si-a propus sa incurajeze voluntariatul in randul salariatilor, prin sensibilizarea acestora in legatura cu rolul important pe care protectia mediului il are pentru dezvoltarea durabila a Romaniei.

Scopul final al actiunii a fost acela de a planta in intreaga tara un numar echivalent cu numarul arborilor taiati pentru producerea celor 130 de tone de hartie consumata in cadrul Postei Romane. 

Posta Romana este o companie responsabila, preocupata de protejarea mediului inconjurator. Compania a initiat in ultima perioada o serie de masuri menite sa reduca poluarea: inlocuirea integrala a parcului auto, dezvoltarea de programe de gestionare a deseurilor, a apei si a energiei electrice etc.

Posta Romana este operatorul national din domeniul serviciilor postale si se afla in proprietatea statului roman, reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (75 la suta din pachetul de actiuni) si Fondul Proprietatea (25 la suta din pachetul de actiuni). Compania are in prezent peste 35.000 de salariati si o retea de peste 7.100 subunitati postale la nivel national.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//