• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Mol Romania au scazut cu 5,8% in trimestrul I al 2009

Vanzarile Mol Romania au scazut cu 5,8% in trimestrul I al 2009

Volumul total de carburant vandut de Mol Romania in primul trimestru al anului 2009 a scazut cu 5,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Scaderea a fost in mare parte generata de efectele crizei economice. Partial, descresterea este explicabila si prin faptul ca in primul trimestru al anului 2008, portofoliul de produse al Mol Romania includea si benzina cu plumb, Eco Premium, produs care a fost retras la 1 aprilie 2008. Fara aceasta reducere a portofoliului, scaderea din primul trimestru ar fi fost de numai 3.5%.

Cota de piata a Mol Romania s-a mentinut la aproximativ acelasi nivel comparativ cu 2008, inregistrand o scadere usoara de la 11,3% in Q1 2008, la 10,8% in primul trimestru al lui 2009. Segmentul vanzarilor de carburanti catre clientii corporate a fost de asemenea afectat de conditiile economice, acesta inregistrand o scadere in volume de 14,1% in primul trimestru al acestui an, fata de aceeasi perioada a anului 2008.

"Vanzarile corporate pe baza de card au scazut ca urmare a conditiilor economice care au pus presiuni fara precedent asupra clientilor nostri. Ma refer in special la domeniul constructiilor si la transporturi. Daca analizam piata carburantilor in ansamblul ei, aceasta tendinta este clara in cazul tuturor jucatorilor", a mai afirmat Zsolt Szalay.

In primul trimestru din 2009, performantele inregistrate de magazinele din cadrul benzinariilor au fost mai putin afectate de criza financiara globala, vanzarile din  magazinele benzinariilor inregistrand o crestere de 2% (in RON), in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. In ciuda contextului economic, Mol Romania a acordat o atentie dezvoltarii sale organice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//