Volumul total de carburant vandut de Mol Romania in primul trimestru al ~ anului 2009 a scazut cu 5,8 comparativ cu aceeasi perioada a anului ~ trecut. Scaderea a fost in mare parte generata de efectele crizei economice. ~ Partial, descresterea este ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Vanzarile Mol Romania au scazut cu 5,8% in trimestrul I al 2009
Volumul total de carburant vandut de Mol Romania in primul trimestru al anului 2009 a scazut cu 5,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Scaderea a fost in mare parte generata de efectele crizei economice. Partial, descresterea este explicabila si prin faptul ca in primul trimestru al anului 2008, portofoliul de produse al Mol Romania includea si benzina cu plumb, Eco Premium, produs care a fost retras la 1 aprilie 2008. Fara aceasta reducere a portofoliului, scaderea din primul trimestru ar fi fost de numai 3.5%.
Cota de piata a Mol Romania s-a mentinut la aproximativ acelasi nivel comparativ cu 2008, inregistrand o scadere usoara de la 11,3% in Q1 2008, la 10,8% in primul trimestru al lui 2009. Segmentul vanzarilor de carburanti catre clientii corporate a fost de asemenea afectat de conditiile economice, acesta inregistrand o scadere in volume de 14,1% in primul trimestru al acestui an, fata de aceeasi perioada a anului 2008.
"Vanzarile corporate pe baza de card au scazut ca urmare a conditiilor economice care au pus presiuni fara precedent asupra clientilor nostri. Ma refer in special la domeniul constructiilor si la transporturi. Daca analizam piata carburantilor in ansamblul ei, aceasta tendinta este clara in cazul tuturor jucatorilor", a mai afirmat Zsolt Szalay.
In primul trimestru din 2009, performantele inregistrate de magazinele din cadrul benzinariilor au fost mai putin afectate de criza financiara globala, vanzarile din magazinele benzinariilor inregistrand o crestere de 2% (in RON), in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. In ciuda contextului economic, Mol Romania a acordat o atentie dezvoltarii sale organice.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info