• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Clear Channel Romania sprijina campania Inima Copiilor

Clear Channel Romania sprijina campania Inima Copiilor

Clear Channel Romania, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, a pus la dispozitia Asociatiei "Inima Copiilor" spatiul media outdoor pentru comunicarea campaniei de infiintare si utilare a primului departament de chirurgie cardiaca din Bucuresti, dedicat exclusiv copiilor. Locatia premium situata in inima Bucurestiului a permis expunerea unei reclame gigant, pentru strangerea de fonduri destinate utilarii si punerii in functiune a unei sali de operatii, si a unui salon pentru terapie intensiva postoperatorie in spitalul "Marie Curie" Bucuresti.

"Ne straduim sa ajutam la rezolvarea unei grave probleme, care are consecinte majore in ceea ce priveste tratamentul copiilor cu probleme cardiace grave: lipsa in sudul tarii a unui centru de cardiochirurgie pediatrica. Pentru utilarea unei sali de operatii si a unui salon de terapie intensiva, este necesara strangerea de fonduri in valoare minima de 500.000 euro.

Reclama spectaculara din centrul capitalei, oferita prin bunavointa Clear Channel Romania, urmareste sa reaminteasca zilnic de posibilitatea atat de facila prin care romanii pot contribui la salvarea unor vieti de copii. Sunt sigur ca numarul mare de oameni care vad acest mesh-banner influenteaza pozitiv atat ritmul de strangere a fondurilor, cat si popularizarea problemei copiilor cu afectiuni cardiace. Multumim Clear Channel Romania!", a declarat Alexandru Popa, presedinte al Asociatiei "Inima Copiilor".

"Este o onoare sa avem posibilitatea de a sustine intr-o maniera atat de tangibila campania de strangere de fonduri pentru utilarea viitorului departament de chirurgie cardiaca al spitalului "Marie Curie". Avand in vedere rata de succes pe care am inregistrat-o cu alte campanii in locatia respectiva, suntem convinsi ca promovarea va reusi sa contribuie la strangerea de donatii via sms", a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//