• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ericsson si partenerul sau WWF Suedia promoveaza solutii pentru a reduce emisiile globale de dioxid de carbon

Ericsson si partenerul sau WWF Suedia promoveaza solutii pentru a reduce emisiile globale de dioxid de carbon

Ericsson (NASDAQ: ERIC) si World Wide Fund for Nature (WWF) Suedia au anuntat incheierea unui parteneriat menit sa incurajeze utilizarea inteligenta a solutiilor telecom in diferite industrii pentru a reduce emisiile globale de dioxid de carbon. In acest scop, cele doua companii urmeaza sa promoveze impreuna solutii telecom ecologice si sa introduca conceptul de "orientare catre mediu" pentru companiile din sectorul IT&C.

Parteneriatul acopera trei arii de activitate foarte importante: o metodologie pentru a calcula economiile rezultate din reducerea emisiilor de dioxid de carbon; integrarea solutiilor de telecomunicatii cu nivel mic de carbon in strategiile urbane de protejare a climei; si o platforma de sustinere pentru alte parteneriate care promoveaza o economie cu emisii mici de carbon.

"Societatea este pusa in fata unei mari provocari, aceea de a reduce dramatic emisiile de dioxid de carbon pana in 2050, in vreme ce economia mondiala aproape ca se va tripla in aceeasi perioada. Viziunea Ericsson presupune utilizarea comunicatiilor in scopul protejarii societatii de emisii de carbon si ne dorim sa vedem subiecte legate de IT&C si de telecom pe agenda de discutii din cadrul negocierilor climatice globale ce vor avea loc anul acesta la Copenhaga. Suntem increzatori ca acest domeniu le poate oferi guvernelor metode viabile prin care sa-si indeplineasca obiectivele de reducere a emisiilor de carbon. Tehnologia broadband are posibilitati aproape nelimitate sa dematerializeze si sa simplifice economia", a declarat Elaine Weidman, vice-presedinte Sustainability and Corporate Responsibility Ericsson.

In vreme ce industria informatica si de comunicatii (IT&C) este responsabila pentru aproximativ 2% din emisiile globale de dioxid de carbon, Ericsson si WWF Suedia cred ca pot sa reduca mai mult de 15% din restul de 98 de procente emise de catre industriile non-tehnologice si de catre publicul larg. De aceea, acest parteneriat urmareste sa incurajeze alte sectoare, cum ar fi cel al transporturilor, al constructiilor sau sectorul energetic, sa utilizeze mai bine infrastructura IT&C si astfel sa reduca emisiile totale de dioxid de carbon.

Ericsson si WWF Suedia estimeaza ca, folosite inteligent, serviciile de broadband pot reduce emisiile de de dioxid de carbon cu un factor de 10-100. De pilda, utilizarea unui serviciu de telecomunicatii care emite 1 kg de CO2 poate facilita o reducere de 10 pana la 100 kg de CO2 in alte industrii. Indiferent daca este vorba de tehnologia broadband mobila sau fixa, aceasta poate juca un rol insemnat in imbunatatirea calitatii serviciilor de baza, reducand, in acelasi timp, emisiile de dioxid de carbon. Acest lucru este posibil atat prin inlocuirea produselor fizice cu servicii, cat si ajutand societatea sa foloseasca resursele mai eficient, si poate astfel sa accelereze trecerea de la o infrastructura si servicii fizice la unele virtuale.

Ericsson si WWF Suedia vor explora modul in care se poate masura aportul unei companii IT&C la reducerea semnificativa a nivelului de dioxid de carbon din societate prin solutii IT&C eficiente. O companie din domeniul telecom poate avea un astfel de efect pozitiv asupra climei daca promoveaza utilizarea unor solutii care reduc emisiile de dioxid de carbon ale altor jucatori pana la un nivel mai mic decat isi reduce singura emisiile interne.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//