• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Medlife este cel mai cunoscut operator de servicii medicale private din Romania conform IMAS

Medlife este cel mai cunoscut operator de servicii medicale private din Romania conform IMAS

Rezultatele celui mai recent sondaj de opinie realizat de IMAS, au plasat Medlife pe primul loc, ca notorietate in cunostintele romanilor. Acest studiu confirma inca o data faptul ca Medlife este liderul pietei serviciilor medicale private din Romania.

La intrebarea "Care sunt furnizorii de servicii medicale private din Romania de care ati auzit?" prima mentune a fost Medlife. La nivelul intregii tari, notorietatea totala (spontana si asistata) a MedLife a fost de 14,6%, fiind urmata de Medcenter cu 12,9%, Medsana cu 12,1%, iar pe locurile 4 si 5, aproximativ la egalitate, s-au situat CMU si Sanador cu 11,6%, respectiv 11,3% din optiuni. Acelasi studiu arata ca, la nivelul orasului Bucuresti, notorietatea totala a Medlife este si mai mare, crescand pana la 59,9% in randul subiectilor intervievati.

"Credem ca rezultatele acestui sondaj se datoreaza unei bune implementari a strategiei de business – aceea de avea un sistem complex si de a fi prezenti pe toate zonele de activitate: clinica, spital, laboratoare de analiza medicala, abonamente corporate, asigurari medicale private, reteaua de clinici parterere. Ne propunem sa mentinem aceasta strategie si sa ne consolidam pozitia de lider, mai ales in acest moment cand piata serviciilor medicale private este in plina ascensiune, Romania fiind una dintre putinele tari din Europa Centrala si de Est, care, alaturi de Rusia si Bulgaria, inregistreaza cel mai inalt ritm de crestere pe acest segment, de 25 – 30%", a declarat Mihai Marcu, Presedintele Consiliului de Administratie Medlife.

Sondajul a fost realizat in luna aprilie 2009 la nivel national, pe un esantion de aproximativ 1300 de persoane, avand o eroare maxima de esantionare de 2,8%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//