• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lowe PR si Fundatia Ithaka sustin egalitatea de sanse pentru femei

Lowe PR si Fundatia Ithaka sustin egalitatea de sanse pentru femei

Lowe PR a sustinut organizarea conferintei la nivel inalt "Egalitate de Sanse pentru femei in politica romaneasca: Obstacole si Provocari", desfasurata sub egida Fundatiei Ithaka, in parteneriat cu Fundatia Robert Schuman, ca parte a Programului European "Women in Europe-Reaching parity" al Comisiei Europene.

Implicarea femeilor in politica sau in mediul de afaceri, in pozitii importante, sau promovarea acestora in structurile de conducere ale statului sunt probleme care au constituit subiectul a numeroase dezbateri in ultimii ani. Cu toate acestea, reprezentarea femeilor din Romania in aceste sectoare ramane in continuare una dintre cele mai scazute din Europa. Invitatele au luat pozitie in legatura cu aceasta situatie si au indemnat femeile din Romania sa indrazneasca mai mult pentru a ocupa functii de conducere.

Temele aduse in discutie au fost: Femei in structuri elective, Femeia in Societatea Romaneasca si Crearea si Dezvoltarea unei Retele de Femei in Politica. "Prezenta femeilor in pozitii cheie in societate este de o necesitate indiscutabila. Romania trebuie sa ajunga din urma tarile din nord-vestul Europei, acolo unde, femeile contribuie la luarea celor mai importante decizii ale statului. Lowe PR a sustinut cu entuziasm demersul Fundatiei Ithaka de a lansa o dezbatere consistenta in jurul acestui subiect impreuna cu modelele de referinta ale femeilor din Romania si va promova in continuare acest mesaj de sustinere", a declarat Monica Botez, PR Manager Lowe PR.

Evenimentul face parte dintr-o serie de actiuni care au loc in cinci tari europene: Cehia, Grecia, Franta, Romania si Spania. Lucrarile vor fi prezentate in toamna la Parlamentul European in cadrul conferintei "Women in Europe-Reaching Parity". Campania se va concluziona prin editarea unei brosuri informative ce va rezuma principalele mesaje enuntate de personalitatile romane participante la dezbatere. Declinarea si mesajele programului din Romania vor deveni astfel accesibile publicului intersat din tari precum Franta si Anglia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//