• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

EBS Romania a inregistrat un profit de peste 2 milioane euro in primul semestru al 2009

EBS Romania a inregistrat un profit de peste 2 milioane euro in primul semestru al 2009

EBS Romania va implini 9 ani de existenta si de dezvoltare continua in industria de software, avand in prezent peste 250 de angajati si o cifra de afaceri pe 2008 de 5,64 milioane euro, in crestere cu 70% fata de anul anterior. Veniturile grupului EBS in primele 4 luni ale anului 2009 se ridica la 2,08 milioane euro, cu 32% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Profitul net in aceasta perioada a fost de 307.500 euro, in crestere cu 7%.

Cresterea cifrei de afaceri in primele 4 luni ale anului provine din activitatile de software engineering si software services prestate pe pietele externe. "In aceasta perioada pe plan extern am intensificat activitatile de marketing si vanzari. Si pe piata internationala am resimtit efectele crizei economice, la clienti precum BMW sau Daimler, dar am reusit sa crestem datorita noilor clienti identificati, care nu activeaza in industria de automotive", a declarat Daniel Metz, CEO EBS Romania.

Cu toate acestea, in spiritul EBS de a avea o abordare ofensiva si proactiva a provocarilor pietei, s-a demarat la inceput de 2009 infiintarea unui nou domeniu de business, prin incheierea unui parteneriat cu SAP - liderul mondial in solutii software pentru afaceri. Obiectivul pe 2009 este atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 6 milioane euro, in crestere cu 10% fata de 2008. 

"Datorita instabilitatii economiei, in aceasta perioada este esential sa intelegem evolutia pietei si sa reusim sa ne pliem din timp pe aceasta. Ramanem in continuare optimisti privind viitorul pietei si increzatori in fortele echipei noastre", a mai adaugat Daniel Metz, CEO EBS Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//