• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey a creat noua campanie pentru Fundatia Dinu Patriciu

Odyssey a creat noua campanie pentru Fundatia Dinu Patriciu

Fundatia Dinu Patriciu si Odyssey au dezvoltat noua campanie de promovare a programelor de burse Orizonturi deschise si Inventeaza-ti viitorul ai carei protagonisti sunt chiar beneficiarii burselor, tineri cu rezultate deosebite la invatatura dar cu resurse materiale limitate. Acestia au primit din partea Fundatiei sustinerea financiara de care au nevoie pentru a continua studiile si isi spun povestile in cele cinci spoturi TV ale campaniei.

Campania "Pretuieste cunoasterea, noi te vom sprijini" ii aduce in prim plan pe beneficiarii burselor Orizonturi deschise - absolventi care urmeaza un program de master sau doctorat, respectiv ai burselor Inventeaza-ti viitorul - studenti si liceeni, toti tineri cu rezultate foarte bune la invatatura (medii peste 9) dar care au nevoie de sustinere financiara. Obiectivul campaniei este de a informa potentialii beneficiari despre oportunitatile de finantare oferite de catre Fundatia Dinu Patriciu, prezentarea unor cazuri concrete ale bursierilor fiind menita sa genereze incredere in randul publicului si sa incurajeze cat mai multi tineri sa candideze in cadrul programelor de burse.

"Fundatia Dinu Patriciu sprijina tineri valorosi, care au planuri mari si concrete cu ei insisi si cu viata lor, care doresc sa devina elita meritorie de maine a societatii romanesti, dar care, din pacate, nu au fonduri sa isi duca la capat visele. Cu ajutorul burselor, aceste vise prind viata si acesti tineri capata o sansa reala sa isi indeplineasca aspiratiile.

Noi mergem si ii aratam pe acesti tineri asa cum sunt, cu visele lor, meritele lor, rezultatele lor. Acesti tineri sunt credibili tocmai pentru ca sunt autentici. Pentru ca asa sunt ei, nimic nu este infrumusetat sau dramatizat in campanie. De aceea aceste povesti pot starni emotie, si tocmai aceasta emotie este profunda si total necontrafacuta", a declarat Diana Flutur, Director General Odyssey.

"Ne-am propus sa prezentam tineri bursieri cu povesti cat mai diferite astfel incat cei de acasa sa se regaseasca in situatiile prezentate. Asa ca am facut un tur de forta prin toata tara si am mers sa realizam reportajele acolo unde locuiesc acesti tineri. Atipic, imprevizibil, frumos. Trei cuvinte care ar surprinde putin din aceasta filmare. O filmare in care actorii au fost oameni simpli, aflati pentru prima data in fata camerei de filmat, insa dorinta lor de a impartasi lumii bucuria reusitei i-a ajutat sa-si lase din timiditate de-o parte", spune Alice Herea, Account Director Odyssey.

"Este important ca tinerii valorosi sa fie incurajati sa isi mentina standardul de performanta academica, iar bursele pe care le acordam sunt modalitatea prin care noi facem acest lucru. Rezultatele programelor derulate pana in acest moment sunt extraordinare, Fundatia sprijinind peste 5650 de tineri. Campania pe care o derulam acum nu face decat sa aduca in fata niste adolescenti deosebiti cu povesti impresionante, de care suntem foarte mandri", a declarat Tincuta Baltag, Director General Fundatia Dinu Patriciu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//