• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica incaseaza gratuit facturile RCS&RDS la ghiseu

Banca Comerciala Carpatica incaseaza gratuit facturile RCS&RDS la ghiseu

Banca Comerciala Carpatica ofera clientilor operatorului de servicii de telecomunicatii RCS&RDS posibilitatea achitarii, la ghisee, si a acestor facturi, dupa ce banca a incheiat cu furnizorul o conventie in acest sens. Platile aferente facturilor pot fi efectuate fara niciun comision incepand cu data de 15 mai 2009 la oricare dintre unitatile BCC din tara.

Banca Comerciala Carpatica vine, astfel, in sprijinul potentialilor sai clienti prin dezvoltarea portofoliului de servicii si oferirea unui canal de distributie eficient format dintr-o retea extinsa de unitati prezente chiar si in mediul rural, programul de functionare al unitatilor BCC desfasurandu-se zilnic, de luni pana vineri intre orele 9.00-17.00 in cazul reprezentantelor, 8.30-17.00 in cazul sucursalelor si agentiilor si 9.00-17-30 in cazul unitatilor din Bucuresti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//