• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AdCouture de pe Money Channel s-a mutat vineri

AdCouture de pe Money Channel s-a mutat vineri

In editia din 15 mai, AdCouture prezinta la "Hot Spot" conferinta Marketing Innovation, organizata de IAA Young Professionals. In cadrul conferintei s-a discutat despre relatia client - agentie, care este cu atat mai tensionata cu cat climatul economic actual devine tot mai instabil. La rubrica "Insider", Raluca Feher (Senior Copywriter, CAP) si Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO), doua dintre cele mai cunoscute nume din advertisingul romanesc, vorbesc despre succesul femeilor care lucreaza in departamentele de creatie.

Pentru urmatoarele editii, AdCouture propune un nou subiect de discutie, pornind de la recenta declaratie a lui Robert Murdoch potrivit careia continutul online al ziarelor ar trebui platit. Este renuntarea la gratuitatea pe online o solutie pentru salvarea presei scrise? Robert Murdoch crede ca da. El intentioneaza sa puna in aplicare un sistem in urma caruia accesul la continutul online al publicatiilor pe care le detine sa fie platit.

Cine are dreptate? Cei care pledeaza pentru gratuitatea continutului online sau cei care sunt de acord cu mogulul american? Ce impact ar putea avea asupra publicului din Romania aplicarea unei astfel de decizii de catre trusturile media? Este aceasta solutia pentru a contracara scaderea veniturilor din publicitate?






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//