• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ING Bank Romania a inregistrat un profit de 519 milioane euro in trimestrul I 2009

ING Bank Romania a inregistrat un profit de 519 milioane euro in trimestrul I 2009

In primul trimestru al anului 2009, ING Bank Romania a inregistrat un venit net de 259 milioane RON, reprezentand o crestere de 148% fata de trimestrul intai din 2008, si un profit brut de 121 milioane RON, reprezentand o crestere de 248% fata de aceeasi perioada a anului 2008. In aceeasi perioada a 2009, divizia bancara a ING Group a inregistrat un profit net de 519 milioane Euro.

Performantele ING Bank Romania au fost determinte de cresterea numarului de clienti individuali de la 544,000 in trimestrul I al anului 2008 la 813,000 clienti in aceeasi perioada a 2009 si de clienti intreprinderi mici si mijlocii de la 4,718 la 10,354. Cresterea activelor totale cu 37% in T1 2009 fata de T1 2008, la 11,043 EUR, precum si un raport imprumuturi/depozite de 107% asigura o pozitie solida a bancii pe piata romaneasca.

"Desi mediul economic al anului 2009 a fost unul dificil, ING Bank Romania a demonstrat ca are o pozitie solida la nivel local si o strategie care are rezultate pe termen lung. Performantele noastre, precum si consolidarea prezentei ING Bank în Romania reprezinta dovezi ca am castigat încrederea clientilor nostri, companii si clienti individuali, fiind cu adevarat implicati pe piata romaneasca", a declarat Misu Negritoiu, Director General ING Bank Romania.

"Conditiile de piata au ramas dificile in trimestrul I al anului, in situatia in care activitatea pe pietele de capital a continuat sa scada, pretul riscului asociat creditelor a ramas ridicat, preturile bunurilor imobiliare continua sa scada iar pierderile in urma imprumuturilor acordate au crescut datorita extinderii crizei din zona financiara in cea a economiei reale", a declarat Jan Hommen, CEO ING Group.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//