• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen International a anuntat un profit de 56 milioane euro in trimestrul I 2009

Raiffeisen International a anuntat un profit de 56 milioane euro in trimestrul I 2009

Pentru primul trimestru al anului 2009, Raiffeisen International Bank-Holding AG, membra a Grupului RZB, condusa de Raiffeisen Zentralbank Österreich AG (RZB), a anuntat un profit consolidat (dupa plata impozitelor si intereselor minoritare) de 56 milioane euro, ceea ce reprezinta o scadere de 77,9% fata de aceeasi perioada a anului anterior (T1 2008: 254 milioane euro). Cauza cea mai importanta a acestei scaderi a profitului consolidat o reprezinta faptul ca provizioanele pentru pierderile din credite au crescut cu 379% de la an la an, la 445 milioane euro (T1 2008: 93 milioane euro).

Profitul inainte de impozitare a scazut cu 77,4%, la 84 milioane euro (T1 2008: 370 milioane euro), in timp ce profitul Grupului dupa impozitare a fost cu 77,2% mai mic, atingand 64 milioane euro (T1 2008: 279 milioane euro). Profitul din activitati operationale a crescut cu 7% in ciuda crizei economice globale

Pe parcursul primului trimestru din 2009, profitul din activitati operationale al grupului a fost de 536 milioane euro, inregistrand o crestere de 7,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut (T1 2008: 501 milioane euro). Venitul operational a crescut cu 2%, sau 24 milioane euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 1,1 miliarde euro. Aceasta crestere relativ mica s-a datorat nu numai influentelor valutare, ci si altor efecte ale crizei financiare globale, inclusiv costuri de finantare considerabil mai mari.

"In conditiile declinului economic, ne-am majorat considerabil provizioanele pentru pierderile din credite in mai multe tari in care operam. Cu toate acestea, in primul trimestru, modelul nostru de business si puterea noastra de a realiza venituri ne-au permis inca o data sa absorbim impactul recesiunii globale, care in prezent s-a extins complet catre piata noastra cheie din Europa Centrala si de Est", a afirmat Presedintele Raiffeisen International, Herbert Stepic.

Venitul net din dobanzi a ramas cea mai importanta componenta a veniturilor din 2009, cu o crestere de 8% fata de perioada similara a anului trecut, de la 711 milioane euro la 767 milioane euro. Datorita costurilor crescute de finantare, aceasta crestere a fost sub cea de 11 procente a bilantului total mediu. Dupa o lunga perioada de crestere, marja neta de dobanda a Grupului a scazut astfel pentru prima data cu 12 puncte de baza fata de aceeasi perioada a anului 2008, la 3,71%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//