• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Goodyear, cea mai respectata companie producatoare de componente auto

Goodyear, cea mai respectata companie producatoare de componente auto

Goodyear Tire & Rubber Company a fost recunoscuta – pentru al doilea an consecutiv – drept cea mai respectata companie producatoare de componente auto din America de catre organizatia  Reputation Institute (RI) si revista Forbes. Lista, publicata la sfarsitul lunii aprilie pe site-ul revistei Forbes, www.forbes.com, are la baza rezultatele unei cercetari "Global Pulse" realizate de RI privind opinia consumatorilor, cercetare care masoara per ansamblu respectul, gradul de incredere, stima, admiratia si sentimentele bune ale consumatorilor fata de cele mai mari companii din lume.

Punctajele oferite au la randul lor la baza un numar de sapte dimensiuni ale reputatiei: produsele / serviciile, inovatia, locul de munca, atitudinea cetateneasca, autonomia, conducerea si performanta. Organizatia RI a declarat ca cercetarea realizata in 2009 indica faptul ca un consumator este influentat mai degraba de calitatea ridicata a produselor si serviciilor.

"Aceasta recunoastere este in special importanta si insemnata pentru ca are la baza sondaje realizate in randul publicului larg – consumatorii care cumpara anvelopele noastre si isi pun toata increderea in Goodyear", a spus Richard J. Kramer, presedinte ale Goodyear’s North American Tire. "In mod cert, strategiile noastre functioneaza".

In plus fata de ocuparea celei mai inalte pozitii intre companiile producatoare de componente auto, Goodyear a ocupat locul 32 la general (companii din orice domeniu) si este singura companie producatoare de anvelope care a reusit o clasare in top 150. Goodyear este cea mai mare companie producatoare de anvelope din lume. Compania Goodyear are in jur de 71.000 de angajati peste tot in lume si isi fabrica produsele in 26 de unitati de productie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//