• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica cea mai recenta campanie GarantiBank

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica cea mai recenta campanie GarantiBank

Motto: In showroom-uri si la dealerii autorizati, ai reducere de 30% la toata gama de motorizari! Criza. Stim cu totii ce e – macar in mare. Am vazut ce ne-a adus, banuim sau speculam ce-o sa mai aduca. Peste tot vedem, citim, auzim de lucrurile rele, ca doar nu degeaba-i spune si numele - "criza". Pentru unii dintre noi, insa, perioada prin care trecem aduce si niste av...

VICTORIEI, Piata, 8/ 10, 45 metri patrati 2 lifturi, amenajat recent, toate imbunatatirile, mobilat deosebit si utilat complet (ac, lcd, dvd, electrocasnice bucatarie, masina spalat) totul nou, excelent investitie, particular, negociabil.

...antaje, despre care iarasi vedem, citim, auzim, desi poate mai timid decat despre celelalte. Scad preturile spectaculos, se-nmultesc si mai tare promotiile, aici reduceri, doi metri mai incolo discounturi, toate – oportunitati ale perioadei de care simti ca nu poti sa nu profiti.

Dar ca sa ai parte de ele, ai avea nevoie ACUM de bani pe care, tot din pricina perioadei, nu-ti e prea usor sa-i obtii. La televiziuni si in presa scrisa ni se spune cum bancile se feresc sa-si foloseasca disponibilitatile pentru creditare, preferand sa puna accent pe atragerea de lichiditati, asta daca nu au adop...

1.9TDI, 2002, 110CP, 115.500 km, gri metalizat, climatronic, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, 4 airbag-uri, jante aliaj, discuri frana f+s, ASR, ABS, pachet drumuri grele, pastrata garaj, prim proprietar.

...tat deja o atitudine prudenta, asteptand sa vada "ce se mai intampla" inainte de a actiona in vreun fel.

Pe acest fond economico-social, agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a lansat cea mai recenta campanie de promovare a intregii game de credite GarantiBank. Pentru ca da, GarantiBank continua sa acorde credite, si inca in niste conditii foarte bune.

"Insight-ul de la care am pornit e un paradox usor de sesizat de catre toata lumea: pe de o parte, criza a adus scaderi substantiale de preturi la case, la masini ori si mai multe promotii la tot felul de produse. Deci, pe undeva, e si ceva de bine, macar pentru unii dintre noi – cumparatorii. Sau AR FI bine, pentru ca, pe de alta parte, accesul la creditare s-a restrans foarte mult ori chiar a disparut. Inainte aveai cu ce, dar te costa cat nu facea; acum, ai fi in postura de-a plati pretul corect (sau macar unul mai apropiat de el), dar n-ai cu ce.

Si-atunci apare frustrarea de a nu putea profita de ocaziile aparute. Iar daca auzi mai in fiecare zi, ba de pe la colegi, ba de pe la televizor, de masini aproape noi vandute la jumatate de pret pentru ca viitorii proprietari nu mai au cum sa plateasca leasing-ul, ori de case din Statele Unite scoase la licitatii cu pornirea de la un dolar (si oprirea la maximum 12.000...), chiar ai impresia ca

Bucura-te de o promotie... electrocasnica! Ia-ti acum noul frigider cu doua usi si congelator cu display electronic si primesti automat un cuptor cu microunde, un fier de calcat si un miniaspirator de bucatarie!

intreaga planeta ar fi la promotie. De aici – un concept simplu, cu un vizual viu, pretabil in primul rand pentru outdoor-ul dinspre care a pornit apoi catre presa, web si materialele POS, dar verbalizat si intr-o executie radio", spune Andrei Ignat, copywriter-ul campaniei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//