• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari a subscris cu 17% mai multe prime de asigurari de viata, in primul trimestru al 2009

Generali Asigurari a subscris cu 17% mai multe prime de asigurari de viata, in primul trimestru al 2009

Generali Asigurari a inregistrat in perioada ianuarie-martie 2009 rezultate foarte bune pe segmentul asigurarilor de viata, totalizand un volum de prime brute subscrise de 23,8 milioane lei, cu 17,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului precedent. Din portofoliul de asigurari de viata, un procent de 67% este reprezentat de asigurarile individuale (15,8 milioane lei, +7,5%), iar 33% de asigurarile de grup (7,9 milioane lei, +44%). In cadrul segmentului de asigurari individuale, asigurarile unit-linked au prezentat cea mai buna evolutie, 67% (4,3 milioane lei).

Asigurarile generale au continuat tendinta de evolutie, volumul de prime brute subscrise ajungand la 96,4 milioane lei, cu 9,5% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului anterior (87,9 milioane lei). Cele mai mari cresteri pe segmentul asigurarilor generale le-au inregistrat asigurarile de raspundere civila generala (+90%),  RCA si Carte Verde (+66%) si asigurarile de daune la proprietati (+38%). Per ansamblu, compania a crescut in primul trimestru cu 11% fata de aceeasi perioada a anului precedent, cumuland vanzari totale de 120,1 milioane lei (fata de 108,2 milioane lei in T1 2008). Profitul companiei a fost de 6,1 milioane lei.

"In primele trei luni am reusit sa obtinem rezultate cu adevarat performante in ceea ce priveste subscrierile, mai ales tinand cont de contextul economic dificil, ce se reflecta si asupra pietei romanesti de asigurari. Acesti indicatori de crestere ne confirma faptul ca strategia de business adoptata la inceputul anului functioneaza la parametri optimi si ca putem avansa cu incredere", a declarat Marie Kovárová, Director General al Generali Asigurari.

"Anul acesta ne concentram in mod special pe asigurarile de viata si pe segmentele non-auto, asigurari generale retail si corporate, fara a neglija insa celelalte linii de business, pe care ni le dorim in crestere. Totodata, vom continua politica de lucru adoptata anul trecut: subscriere prudenta pe toate categoriile de produse si imbunatatirea continua a ratei daunalitatii.

Aceste practici sunt valabile si atent monitorizate in toate cele patru entitati ale Grupului Generali PPF Holding in Romania: Generali Asigurari, Ardaf, RAI si Generali Fonduri de Pensii. Desi functioneaza ca entitati independente, impartasesc o filosofie comuna de lucru, in vederea imbunatatirii performantei si eficientei fiecareia dintre companii", a explicat Kovárová.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//