• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Neumarkt a lansat sticla de 0.5 l

Neumarkt a lansat sticla de 0.5 l

Incepand cu luna mai 2009, berea Neumarkt este disponibila si la sticla returnabila de 0.5l. Noul ambalaj va fi disponibil atat in HoReCa, cat si in Retail. Pana acum, berea Neumarkt era disponibila numai la PET.

"Lansarea berii Neumarkt la sticla returnabila 0.5 l are la baza studii calitative. Acestea au relevat faptul ca cei care consuma Neumarkt si-ar dori sa savureze berea preferata si in afara casei,la o terasa, cu prietenii, unde sticla este principalul ambalaj. Sticla completeaza portofoliul de ambalaje PET a berii Neumarkt, pastrand elementele traditionale ale marcii. Lansarea sticlei marcheaza intrarea Neumarkt pe un nou segment, HoReCa", a declarat Marius Melesteu, Director Marketing, Heineken Romania.   
 
Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, avand ca punct de plecare actualul design al etichetei. "Testat in 3 etape, in studii cantitative, noul design include atat elemente existente si foarte apreciate de respondenti (forma si culoarea literelor, desenul bisericilor din Piata Trandafirilor din Targu Mures, simbolul fabricii de bere din Targu Mures), cat si elemente noi (sigiliul berarilor germani cu zicala traditionala <Hopfen u. malz, Gott erhalt's> )", a declarat Claudiu Lazar, Senior Brand Manager Neumarkt, Heineken Romania.

Desi intr-un nou tip de ambalaj, berea Neumarkt va pastra reteta originala. "Vom mentine angajamentul pe care ni l-am asumat inca de acum 11 ani, acela de a produce o bere de o calitate exceptionala. Lansata initial ca o bere regionala, Neumarkt a castigat in foarte scurt timp aprecierea consumatorilor la nivel national, datorita gustului deosebi", a completat Ciprian Botea, Sef Sectie Fabricatie, Fabrica de Bere din Targu Mures.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//