• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mol Romania si-a dublat numarul de utilizatori de card MultiBonus in trimestrul I al 2009

Mol Romania si-a dublat numarul de utilizatori de card MultiBonus in trimestrul I al 2009

Mol Romania, singura companie de retail de carburanti care are un sistem de loializare pe baza de card, MultiBonus, a inregistrat dublarea numarului posesorilor de card MultiBonus in primele 3 luni ale anului 2009, comparativ cu aceeasi perioada din 2008. "Suntem singura retea de benzinarii din Romania care recompenseaza loialitatea clientilor si facem acest lucru de mai bine de patru ani. Perseverenta noastra a generat un raspuns pe masura din partea celor care intra in benzinariile Mol, numarul posesorilor de carduri MultiBonus ajungand in prezent la aproape 600.000", a spus Zsolt Szalay, Country Chairman Mol Romania.

Considerand MultiBonus un argument puternic pentru a atrage noi utilizatori in cadrul sistemului de fidelizare, Mol Romania adauga programului o componenta estivala, prin lansarea unui catalog de produse specifice sezonului de vara, cum ar fi articole de voiaj si camping, jucarii si decoratiuni de gradina etc.

Din datele existente reiese ca barbatii sunt utilizatori foarte activi ai cardului MultiBonus: 82% din detinatorii de card MultiBonus sunt barbati cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani, care prefera sa transforme punctele in produse pentru bricolaj, pentru timp liber sau de ingrijire a masinii.

Cu ajutorul cardului MultiBonus, clientii pot transforma punctele acumulate prin tranzactiile facute in benzinariile Mol in produse din cele doua cataloage disponibile (MultiBonus general si estival), in produse din magazinele Mol sau in servicii (spalatoria auto). De asemenea, posesorii cardului MultiBonus beneficiaza de reduceri importante si facilitati la partenerii din programul MultiBonus - OTP Bank, Domo, Bosch Services, si serviciul de asistenta rutiera Road Support. Mai multe detalii despre aceste reduceri si facilitati sunt disponibile si pe www.Molromania.ro, sectiunea MultiBonus.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//