• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Reteaua de suporturi indoor Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala

Reteaua de suporturi indoor Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala

Suportul de afisaj Digital Frame a fost lansat in Romania in luna mai 2008, fiind primul sistem indoor capabil sa ofere date despre vizualizarea reclamei in mall-uri, prin dispozitivul de contorizare pe baza de senzori atasat. La un an de la lansare, reteaua de digital frame - sistemul de afisaj indoor digital, pentru care SPM Indoor are exclusivitate in Romania - a intrat in reteaua internationala bookingDOOH, SPM Indoor fiind primul operator din Europa de Est afiliat.

Reteua in care SPM Indoor Division are amplasate digital frame-uri include principalele mall-uri din 8 orase ale tarii: Plaza Romania, Bucuresti Mall , City Mall, Pitesti EuroMall, Sibiu Promenada Mall, Timisoara Iulius Mall, Oradea Lotus Market, Cluj Iulius Mall, Iasi Iulius Mall, Moldova Mall, Brasov Macromall.

Campaniile derulate pe digital frames au avut pana in prezent clienti precum: Nokia, UPC, AXN, Animax, Chio Chips, Pepsi, Lipton, Cosmote, Mars, BCR Power Card, Nokia, Lipton, Q fort, BRD, Dove, Famous Brands, Vapiano, BMW. "Am derulat in ultimul an numeroase campanii pe digital frames pentru clienti mari. Unii dintre ei au solicitat exclusiv reteaua de afisaj digital pentru campanii de lansare de produs, datorita noutatii suporturilor si calitatii expunerii. Nokia de pilda, a asociat intr-un mod ideal un nou produs cu tehnologia avansata a digital frame-urilor.

Eficienta campaniilor pe digital frames se evalueaza in costurile 0 de productie si decorare dar si prin rezultatele de trafic inregistrate in timp real. Dispozitivul atasat contorizeaza traficul din apropierea suporturilor, fiind primul sistem de masurare a audientei din piata de indoor din Romania. Advertiserii au la indemana informatiile legate de vizibilitatea campaniilor in timp real. "Eficienta unei astfel de comunicare decurge si din avantajul psihologic al expunerii indoor, acela de a transmite mesajul publicitar in spatiul unde consumatorul ia decizia de cumparare", apreciaza Razvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//