Estimarile Mobexpert pentru primul trimestru 2009 prevedeau o stagnare a vanzarilor, in ~ conditiile mentinerii preturilor produselor in lei la nivelul anului 2008. Situatia din ~ piata a condus, insa, la o scadere cu aproximativ 5 a vanzarilor ~ in lei in ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Vanzarile Mobexpert, in scadere cu 5% in primul trimestru al 2009

Estimarile Mobexpert pentru primul trimestru 2009 prevedeau o stagnare a vanzarilor, in conditiile mentinerii preturilor produselor in lei la nivelul anului 2008. Situatia din piata a condus, insa, la o scadere cu aproximativ 5% a vanzarilor in lei in primul trimestru din 2009, fata de perioada similara a anului trecut. in euro, devalorizarea accentuata a monedei nationale a determinat scaderea vanzarilor cu peste 20%.
Pe segmentul de mobilier pentru casa si decoratiuni, vanzarile din primul trimestru 2009 au scazut cu 3% iar pe segmentul mobilierului pentru birou cu aproximativ 10%.
Magazinele Mobexpert din Bucuresti au inregistrat scaderi mai mici comparativ cu cele din tara, cea mai buna evolutie a vanzarilor fiind inregistrata de magazinele integrate in centre comerciale in defavoarea celor de sine statatoare. Ca o mentiune, vanzarile magazinului din Baneasa au crescut cu 5% in primul trimestru 2009, comparativ cu perioada similara din anul trecut.
"Majoritatea retailerilor non-food si-au conservat preturile in euro, marindu-le in lei cu echivalentul devalorizarii. Sesizand apetitul consumatorilor in aceasta perioada pentru ocazii, au operat apoi reduceri punctuale de 15-20%. La Mobexpert, am transformat intreaga colectie intr-o ocazie, asumandu-ne mentinerea preturilor in lei, acestea scazand astfel, in euro, cu peste 20% fata de vara anului trecut.
Pentru a tine costurile sub control, am renegociat contractele cu toti furnizorii de materii prime si produse finite, inclusiv cu fabricile noastre, si ne-am asumat reducerea pana la atrofiere a marjelor de profit. Asa am considerat noi ca putem sa ne protejam acum cel mai bine clientul, constienti ca noua nu ne poate merge bine daca lui ii merge rau", a declarat Dan Sucu, presedintele Grupului Mobexpert.
Pe langa conservarea preturilor in lei, strategia de vanzari a Mobexpert se concentreaza pe innoirea mai rapida a colectiilor de mobilier si decoratiuni si integrarea constanta a tendintelor internationale. imbunatatirea eficientei logisticii, ca urmare a investitiilor masive din anii precedenti, permite acum ca peste 80% din colectia Mobexpert sa poata fi livrata rapid din stoc.
"Am calatorit, in ultimul an, in toata lumea, din Singapore in Shanghai, din Africa de Sud in Miami, in cautarea de produse, de idei, de functiuni si merchandising de produs. Avem acum in magazine cea mai fericita colectie pe care am avut-o vreodata dar care a venit, din pacate, in cea mai nefericita perioada", a spus Dan Sucu.
Estimarile Mobexpert pentru cel de-al doilea trimestru 2009 prevad o scadere a vanzarilor de aproximativ 8-10%, luand in considerare faptul ca nu se anticipeaza, pe termen scurt, imbunatatiri ale climatului economic general sau scaderi ale costului creditarii care sa sustina redresarea consumului.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info