• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Mobexpert, in scadere cu 5% in primul trimestru al 2009

Vanzarile Mobexpert, in scadere cu 5% in primul trimestru al 2009

Estimarile Mobexpert pentru primul trimestru 2009 prevedeau o stagnare a vanzarilor, in conditiile mentinerii preturilor produselor in lei la nivelul anului 2008. Situatia din piata a condus, insa, la o scadere cu aproximativ 5% a vanzarilor in lei in primul trimestru din 2009, fata de perioada similara a anului trecut. in euro, devalorizarea accentuata a monedei nationale a determinat scaderea vanzarilor cu peste 20%.

Pe segmentul de mobilier pentru casa si decoratiuni, vanzarile din primul trimestru 2009 au scazut cu 3% iar pe segmentul mobilierului pentru birou cu aproximativ 10%.

Magazinele Mobexpert din Bucuresti au inregistrat scaderi mai mici comparativ cu cele din tara, cea mai buna evolutie a vanzarilor fiind inregistrata de magazinele integrate in centre comerciale in defavoarea celor de sine statatoare. Ca o mentiune, vanzarile magazinului din Baneasa au crescut cu 5% in primul trimestru 2009, comparativ cu perioada similara din anul trecut.

"Majoritatea retailerilor non-food si-au conservat preturile in euro, marindu-le in lei cu echivalentul devalorizarii. Sesizand apetitul consumatorilor in aceasta perioada pentru ocazii, au operat apoi reduceri punctuale de 15-20%. La Mobexpert, am transformat intreaga colectie intr-o ocazie, asumandu-ne mentinerea preturilor in lei, acestea scazand astfel, in euro, cu peste 20% fata de vara anului trecut.

Pentru a tine costurile sub control, am renegociat contractele cu toti furnizorii de materii prime si produse finite, inclusiv cu fabricile noastre, si ne-am asumat reducerea pana la atrofiere a marjelor de profit. Asa am considerat noi ca putem sa ne protejam acum cel mai bine clientul, constienti ca noua nu ne poate merge bine daca lui ii merge rau", a declarat Dan Sucu, presedintele Grupului Mobexpert.

Pe langa conservarea preturilor in lei, strategia de vanzari a Mobexpert se concentreaza pe innoirea mai rapida a colectiilor de mobilier si decoratiuni si integrarea constanta a tendintelor internationale. imbunatatirea eficientei logisticii, ca urmare a investitiilor masive din anii precedenti, permite acum ca peste 80% din colectia Mobexpert sa poata fi livrata rapid din stoc.

"Am calatorit, in ultimul an, in toata lumea, din Singapore in Shanghai, din Africa de Sud in Miami, in cautarea de produse, de idei, de functiuni si merchandising de produs. Avem acum in magazine cea mai fericita colectie pe care am avut-o vreodata dar care a venit, din pacate, in cea mai nefericita perioada", a spus Dan Sucu.     

Estimarile Mobexpert pentru cel de-al doilea trimestru 2009 prevad o scadere a vanzarilor de aproximativ 8-10%, luand in considerare faptul ca nu se anticipeaza, pe termen scurt, imbunatatiri ale climatului economic general sau scaderi ale costului creditarii care sa sustina redresarea consumului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//