• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Radisson SAS Bucuresti a fost desemnat Proiectul Hotelier al anului 2008

Radisson SAS Bucuresti a fost desemnat Proiectul Hotelier al anului 2008

La doar cateva luni de la deschiderea oficiala, Hotelul Radisson SAS din Bucuresti a obtinut doua performante remarcabile: a fost desemnat "Proiectul Hotelier al anului 2008" in sudestul Europei si a fost inclus in categoria "Brands to Watch" din cadrul prestigiosului program Superbrands Romania.

Hotelul Radisson SAS din Bucuresti a fost desemnat castigator la categoria "Proiectul Hotelier al anului 2008" in cadrul Southeastern European Real Estate Awards, gala organizata recent de portalul de informatii si analize imobiliare EuropaProperty. Criteriile luate in considerare de catre juriul format din 27 de specialisti in domeniu au fost succesul comercial, contributia la satisfacerea nevoilor pietei, amplasarea, arhitectura, designul, calitatea materialelor folosite si durabilitatea cladirii.

Prin premiul obtinut, Radisson SAS s-a alaturat altor 12 companii cu rezultate de exceptie si proiecte de succes din domeniul imobiliar in sud-estul Europei, care au fost distinse in cadrul galei SEE Real Estate Awards. Hotelul Radisson SAS s-a remarcat nu doar ca un proiect imobiliar de exceptie, ci si prin modul in care s-a impus ca brand pe piata romaneasca.

Acest lucru i-a adus includerea in Programul Business Superbrands Romania la categoria "Brands to Watch", care atesta debutul remarcabil al unor branduri intrate recent in Romania, evolutia ulterioara pe piata a acestora urmand sa fie in atentia Programului Business Superbrands. Trofeul "Brands to Watch" a fost inmanat directorului general al hotelului Radisson SAS din Bucuresti in cadrul Galei Business Superbrands, care a marcat incheierea celei de-a doua editii a Programului Business Superbrands Romania si lansarea celui de-al doilea volum al cartii Business Superbrands pentru Romania, care include branduri de top din domenii si industrii reprezentative pentru piata romaneasca, printre care si hotelul Radisson SAS.

"Desi am intrat pe piata de mai putin de un an, ne mandrim sa ne numaram in momentul de fata printre liderii industriei ospitalitatii din regiune. Aceasta  pozitie este confirmata si de cele doua prestigioase distinctii obtinute, care ne onoreaza si constituie o motivatie in plus pentru a ne mentine standardele de excelenta atat ca proiect imobiliar cat si ca brand hotelier de prestigiu", a declarat Yilmaz Yildirimlar, director general al hotelului Radisson SAS din Bucuresti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//