• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TOYfun.ro, noul magazin online marca FiT Distribution

TOYfun.ro, noul magazin online marca FiT Distribution

FiT Distribution a lansat, in cadrul diviziei sale online, magazinul www.toyfun.ro, specializat in vanzarea de jucarii si produse pentru copii. TOYfun.ro se alatura celorlalte magazine online din grup: PCfun.ro (principalul magazin online al grupului cu activitati in zona de vanzari IT si comunicatii), ElectroFun.ro (magazin specializat de produse electronice si electrocasnice), ShopIT.ro (magazin adresat in principal vanzarilor de componente de calculator).

"TOYfun.ro reprezinta inca un pas pe care FiT Distribution il face in diversificarea activitatilor de comert online, iar prin utilizarea unei platforme logistice si de back-office comune, grupul realizeaza economii de costuri si sinergii in activitatea diverselor magazine online administrate", a declarat Magda Stoica, Project Manager TOYfun.ro.

"Ca obiective de business, ne propunem ca magazinul TOYfun.ro sa atinga o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 euro pana la sfarsitul anului 2009, iar pentru anul 2010, primul an complet de activitate, cifra de afaceri proiectata este de 1,2 milioane euro. Astfel, vizam pentru urmatoarele 12 pana la 18 luni sa atingem o cota de piata de 35% din vanzarile online de jucarii din Romania", a declarat Marius Ghenea, presedinte FiT Distribution.

TOYfun.ro va lansa in zilele urmatoare un concurs de creatie pentru copii, acestia fiind invitati sa preia in fiecare zi poza unui produs selectionat de pe site-ul www.toyfun.ro, sa o modifice intr-un mod cat mai creativ, utilizand computerul si apoi sa o incarce pe blog-ul acestui concurs. Castigatorul concursului, ales prin vot online, va primi ca premiu un notebook marca Dell de la PCfun.ro.

De asemenea, TOYfun.ro va organiza in perioada lansarii site-ului un turneu de jocuri pentru console: Xbox, PlayStation, Wii, la care pot participa copii cu varste cuprinse intre 10 si 14 ani. Acestia se vor intrece in diverse concursuri de tipul: curse de Formula 1, tenis, fotbal, chiar pe consolele puse la dispozitie de TOYfun.ro la sediul din str. Cultul Patriei nr.26. Concursurile se vor desfasura zilnic intre orele 13:00 si 15:00, participarea fiind gratuita.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//