• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pierderi de 11,6 milioane lei inregistrate de BCC in trimestrul I al 2009

Pierderi de 11,6 milioane lei inregistrate de BCC in trimestrul I al 2009

Banca Comerciala Carpatica a inregistrat, in primul trimestru al acestui an, pierderi de 11,634 milioane lei, fata de un profit net de 2,645 milioane lei in perioada similara din 2008, conform unui comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti. Veniturile societatii au totalizat 136,313 milioane lei (minus zece la suta fata de primele trei luni din 2008), iar cheltuielile 147,946 milioane lei (minus 0,5 la suta).

In primul trimestru al 2009, in pofida turbulentelor economico-financiare majore, Banca Comerciala Carpatica a inregistrat o activitate operationala eficienta, excluzand provizioanele constituite in aceasta perioada. Activele bancii la finalul trimestrului I se situau la nivelul de 2,67 miliarde lei, inregistrandu-se o crestere cu 16,55 la suta fata de finele anului 2008.

Majorarea activelor s-a datorat cresterii cu 382,5 la suta a portofoliului de titluri detinute de banca, prin aceasta asigurandu-se un nivel ridicat al solvabilitatii si lichiditatii bancii. In ceea ce priveste elementele de pasiv, s-au inregistrat cresteri pe urmatoarele pozitii bilantiere: datoriile privind clientela (5,4 la suta) si datoriile privind institutiile de credit (178,12 la suta).

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//