• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Opel in Romania au crescut cu peste 25 la suta in martie 2009

Vanzarile Opel in Romania au crescut cu peste 25 la suta in martie 2009

Vanzarile Opel in Romania au crescut, in luna martie, cu 25,1 la suta, fata de luna precedenta, o contributie importanta avand, in opinia oficialilor companiei, si programul de casare "Rabla". Potrivit unui comunicat oficial al General Motors pentru Europa de Sud-Est, in cadrul acestui program, cel mai bine vandut model a fost Astra Classic, cu o pondere de 70 la suta dintre toate modelele Opel vandute.

Totodata, cifrele de vanzari ale Opel Romania arata ca vanzarile pentru Insignia, noul varf de gama al marcii, au crescut, in martie, la 7 la suta, comparativ cu luna precedenta, cand valoarea procentuala a fost de 5,9 la suta. Astfel, de la momentul lansari pe piata romaneasca, in a doua parte a lunii februarie, Opel Insignia s-a comercializat, deja, in peste 120 exemplare, tendinta inregistrata in piata europeana, de crestere a vanzarilor versus concurenta, inregistrandu-se si in Romania.

La nivel european, constructorul german de automobile a devenit lider pe piata la categoria clasa medie, cu peste 100.000 de comenzi, pentru noul varf de gama, Insignia, se arata in comunicatul oficial al General Motors pentru Europa de Sud-Est. Rezultate deosebite au fost inregistrate in Germania, unde, pe segmentul clasei medii, vanzarile Opel au crescut, in primul trimestru din 2009, cu 82 la suta, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Din acest total, 56 la suta dintre cumparatori aleg sistemul de iluminare de noua generatie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu noua functii, iar alte 80 de procente dintre comenzi includ sistemul de navigatie cu DVD si ecran color. Pentru gama Insignia, aproape doua treimi dintre clienti (40 la suta) isi doresc ca autovehiculul lor sa fie echipat cu cele mai mari jante disponibile, de 18 inch.

In vara acestui an, Opel a anuntat lansarea pe piata a modelului Insignia Sports Tourer, versiunea station wagon. Cel mai nou membru al gamei este un model ecologic cu emisii reduse de gaze poluante Insignia ecoFLEX, precum si un consum mediu de carburant de 5,2 litri la 100 km.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//