• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Clear Channel Romania gestioneaza campania outdoor pentru RIN Group

Clear Channel Romania gestioneaza campania outdoor pentru RIN Group

Grupul american Clear Channel Romania, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, va asigura in 2009 managementul de proiect pentru campaniile outdoor ale grupului de firme RIN Group. Campania de publicitate stradala va fi lansata in luna mai si se va axa, in prima instanta pe promovarea unui nou complex rezidential din comuna Popesti-Leordeni, a carui constructie va demara in vara acestui an.

Clear Channel Romania va asigura pentru RIN Group intreaga gama de servicii conexe proiectului de OOH: de la inchirierea spatiilor media la productia, iluminatul, montajul, monitorizarea si intretinerea suporturilor publicitare.

"Oportunitatile continua sa existe pe piata locala de publicitate stradala. Vizibilitatea oferita de acest canal este maxima, iar paleta larga de locatii ale Clear Channel Romania permite o comunicare ce isi gaseste cu usurinta specificul pentru orice tip de client. Suntem convinsi ca expunerea pe care o vom asigura pentru RIN Group va avea rezultate tangibile in afacerile companiei", a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania.

"Cererea de spatii de locuit este inca semnificativa in Romania, iar comunicarea variantelor imobiliare catre romani reprezinta un avantaj competitiv puternic al oricarui dezvoltator imobiliar. De aceea, am ales sa comunicam prin intermediul publicitatii stradale. Reteaua extinsa de locatii spectaculare ale Clear Channel Romania a reprezentat un important criteriu in alegerea agentiei, pentru ca ne permite sa ne adresam publicului prin intermediul unei variate game de spatii publicitare stradale", a declarat Ionut Negoita, presedinte RIN Group.
 
Portofoliul de clienti al Clear Channel Romania cuprinde companii locale si internationale precum: Alpha Bank, Bayer, Cumpana, Kenvelo, real,-, Samsung, Vodafone, Tymbark, McCann Erickson,  Optimedia, Group M, Starcom, The Group,  Zenith Media.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//