• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Crestere dinamica a numarului de utilizatori ai serviciului OTPdirekt

Crestere dinamica a numarului de utilizatori ai serviciului OTPdirekt

La trei ani dupa lansarea serviciului OTPdirekt, OTP Bank Romania a depasit numarul de 15.000 de utilizatori ai acestui serviciu, reprezentand aproape 10% din numarul total de clienti ai bancii, ceea ce confirma calitatea si popularitatea serviciului. Mai mult, fata de aceeasi perioada a anului trecut, numarul de utilizatori a crescut cu 50%.
 
Pe langa numarul de utilizatori OTPdirekt, atat numarul de tranzactii, cat si volumul acestora au cunoscut cresteri importante. Astfel, fata de aceeasi perioada a anului trecut, numarul de tranzactii efectuate prin intermediul OTPdirekt a crescut cu 26%, iar volumul acestora, cu 17%.

"Stim ca fiecare dintre clientii nostri isi doreste ca administrarea operatiunilor bancare sa ii ocupe cat mai putin timp. Astfel, OTPdirekt este un serviciu confortabil, rapid si sigur, care se potriveste perfect unui stil de viata modern. Multitudinea de operatiuni care pot fi efectuate prin intermediul acestui canal a transformat serviciul intr-unul extrem de popular", a declarat László Diósi, Director General, OTP Bank Romania.

Utilizatorii OTPdirekt isi pot accesa conturile non-stop, prin intermediul a trei canale: telefon (Contact Center), internet (Internet Banking) si SMS (Alerte SMS). O serie de servicii bancare importante pot fi utilizate rapid si intr-un mod confortabil, atat de catre persoanele fizice, cat si de catre companii: plati intra si interbancare, in RON si in valuta, schimburi valutare, administrare depozite, plati bugetare, deschiderea de conturi curente si de economii, plati pentru cardul de credit, modificari ale limitelor de retragere de la ATM, modificari ale Alertelor SMS.

OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cea mai mare banca independenta din Europa Centrala si de Est. in afara Ungariei, OTP Bank are operatiuni in Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia si Serbia. OTP Group deserveste aproape 12 milioane de clienti in 9 tari, prin intermediul a 1500 de unitati teritoriale, prin  intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//