• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley site-ul Squish.ro

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley site-ul Squish.ro

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley Balkan East site-ul www.squish.ro - platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie in lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinand modalitati de navigare video cu un continut creat de "cercetatori" atenti si experimentati a ceea ce inseamna cool si underground romanesc. 

Conceptul site-ului este centrat in jurul recrearii unui spatiu intim unui challenger, asezat comod pe canapeaua din camera sa, inconjurat de obiecte si ganduri care il definesc. Accesul catre contentul site-ului se face prin click pe zone de obiecte din camera, grupate tematic, care introduc vizual temele de content propuse in site: Mind's Athletic, Hot or not, Eco-U, Different Sounds, Work Art. Personajul aflat pe canapea, privindu-si camera dintr-o perspectiva eye-view, se deplaseaza catre grupul de obiecte ales, care devin background-ul grafic al paginii de content ce urmeaza sa fie accesata.

"Am dorit sa creem un loc special pentru Juicy Fruit Squish, intr-un mediu preferat de consumatorii acestui brand – internetul. Este un punct de plecare in dialogul cu consumatorii nostri, in care dorim sa ne asumam rolul de ascultator atent. Site-ul squish.ro este un nou pas pe care l-am facut, impreuna cu Senior Interactive, in abordarea acestei relatii, pe care incercam sa ne-o asumam cu sinceritate si intr-un mod cat mai personal", a declarat Carmen Dinca, Marketing Manager Wrigley Balkan East.

"Squish.ro este unul dintre cele mai spectaculoase proiecte la care am lucrat. De asemenea, este si unul dintre cele mai complexe, implicand din partea Senior Interactive o echipa de 15 persoane, pe parcusul a mai multe luni de concept, strategie, creatie, productie video si dezvoltare.

Squish.ro reprezinta pentru noi una din directiile strategice pe care am dorit sa le dezvoltam - integrarea modalitatilor de exprimare si navigare video cu website-urile, pentru a putea oferi experiente de brand extinse utilizatorilor. Proiectul este o sinteza a unui efort de echipa intre client, agentie de interactive si agentie de brand, bazat pe concluziile oferite de o cercetare demografica a targetului. E genul de proiect pe care credem ca si-l doreste oricare agentie de interactive: interesant, complex, in care am invatat si experimentat lucruri noi, la care ne-am distrat muncind", a declarat Mihai Tataru, Managing Partner Senior Interactive.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//