• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Epson isi mentine pozitia de lider al pietei de proiectoare din Romania pe trimestrul I 2009

Epson isi mentine pozitia de lider al pietei de proiectoare din Romania pe trimestrul I 2009

Epson, liderul mondial al pietei videoproiectoarelor in ultimii opt ani, a anuntat mentinerea pozitiei de lider al pietei de videoproiectoare din Romania pe trimestrul intai al acestui an. Epson a inregistrat, la nivelul primului trimestru, o cota de piata de 37% din punct de vedere al numarului de unitati vandute, ceea ce reprezinta o crestere de 29 procente fata de aceeasi perioada a anului 2008, dar o scadere cu 12% fata de rezultatele trimestrului precedent.

"Chiar daca in Romania piata videoproiectoarelor a inregistrat la inceputul acestui an, in ansamblu, un regres fata de trimestrele anterioare din punct de vedere al volumului de unitati vandute, suntem optimisti in ceea ce priveste relansarea interesului pentru produsele din segmentul destinat mediului educational si al celor din gama home cinema sau cea business. Faptul ca suntem in continuare numarul unu pe piata este, pentru clientii nostri, o garantie in plus a calitatii produselor Epson", a declarat  Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.

La mentinerea pe prima pozitie a pietei au contribuit veniturile obtinute din vanzarea modelelor home cinema, Epson devenind optiunea numarul unu pentru pasionatii de film sau de jocuri video. O contributie importanta au avut-o si modelele destinate mediului educational, capabile de proiectii cu diagonala mare de la distante foarte mici, de numai 60 cm, sau proiectoarele din gama mobila care inglobeaza caracteristici tehnice unice in numai 1,7 kg. 

Epson propune o gama variata de proiectoare, de la cele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale sau mediului educational, pana la cele concepute pentru publicul larg. in toate aceste segmente, Epson se distinge prin echipamente fiabile si tehnologii inovatoare. 3LCD, tehnologia lansata de Epson in urma cu 20 de ani si adoptata in timp de majoritatea brand-urilor de top, sta la baza intregii game de proiectoare, stabilind cele mai inalte standarde in ceea ce priveste proiectia imaginilor in culori naturale si vibrante.

In plus, lampa E-TORL permite atingerea unui nivel de luminozitate superior fara cresterea consumului de electricitate, limitand impactul asupra mediului. Epson se distinge si prin atentia acordata modelelor home cinema care beneficiaza de paneluri Full HD, rate de contrast incredibile de pana la 75 000:1, garantie a lampii de 3 ani.

Vanzarile Epson in Romania au inregistrat o crestere constanta in anul 2008, culminand in trimestrul al treilea cu preluarea primei pozitii pe piata proiectoarelor, atat din punct de vedere al numarului de unitati vandute, cat si al veniturilor obtinute din vanzarea acestora. La nivelul anului 2008, Epson a obtinut pe piata romaneasca a proiectoarelor o cota de 28%, clasandu-se pe prima pozitie.

In anul 2009, Epson se va concentra asupra segmentelor cu potential ridicat de dezvoltare cum este acela al produselor destinate mediului educational, dar si cel al proiectoarelor home cinema, zona in care Epson ofera cea mai mare perioada de garantie a lampii dintre modele existente in piata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//