• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Biroul Wolf Theiss Romania a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard euro

Biroul Wolf Theiss Romania a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard euro

Casa de avocatura Wolf Theiss a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard de euro, biroul din Romania situandu-se pe locul doi in cadrul grupului, ca cifra de afaceri, dupa biroul din Viena. Wolf Theiss Romania a inregistrat in 2008 o crestere de 15% a cifrei de afaceri, datorata in principal dezvoltarii portofoliului de clienti precum si valorii tranzactiilor incheiate anul trecut. Rezultatele financiare inregistrate in 2008 pozitioneaza biroul din Romania pe locul doi in interiorul grupului dupa cel din Viena, in ceea ce priveste cifra de afaceri.

In primul trimestru al anului 2009, Wolf Theiss Romania anunta o crestere de 5% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului 2008. "Suntem foarte incantati de evolutia Wolf Theiss in Romania si de faptul ca strategia Wolf Theiss, bazata pe rigurozitate si crestere stabila, se dovedeste o solutie viabila in actualul context economic. Wolf Theiss intentioneaza sa isi valorifice in continuare avantajele competitive ca furnizor de servicii integrate de consultanta de tip "one-stop-shop" si sa isi dezvolte pozitia pe piata locala care devine extrem de competitiva", a declarat Bryan Jardine, Managing Partner Wolf Theiss Romania.

Rezultatele financiare consolidate arata o crestere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri Wolf Theiss la nivel de grup in 2008, crestere datorata dezvoltarii organice precum si diversificarii portofoliului de clienti. Obiectivele Wolf Theiss la nivel de grup sunt mentinerea avantajelor competitive pe pietele pe care activeaza, precum si deschiderea de noi birouri in tarile din Centrul si Sud Estul Europei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//