• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intel a lansat campania globala de marketing, Sponsors of Tomorrow

Intel a lansat campania globala de marketing, Sponsors of Tomorrow

Pentru Intel Corporation, locurile de joaca, starurile rock si camerele curate inseamna ceva cu totul diferit decit in realitate, iar noua campanie de branding a liderului mondial in domeniul inovatiilor pe baza de siliciu va spune lumii de ce. "Sponsors of Tomorrow", cea mai mare campanie de marketing din ultimii 3 ani si prima din istoria corporatiei ce are ca scop promovarea brandului Intel si nu a produselor, va fi lansata pe 11 mai in Statele Unite ale Americii, Germania si Anglia.

De astazi, campania va rula pe diverse site-uri online. Incepand cu luna urmatoare, campania se va extinde in peste 24 de tari, iar in Brazilia si Japonia va fi introdusa in cel de-al treilea trimestru al anului. Ambitioasa campanie transmite ca uimitoarele progrese din era digitala au devenit realitate cu ajutorul siliciului - ingredientul-cheie din microprocesoare - iar majoritatea produselor pe baza de siliciu sunt dezvoltate de Intel.

"Timp de 40 de ani, Intel a oferit omenirii "tehnologia viitorului", iar noua noastra campanie de marketing isi propune sa faca cunoscut acest lucru la nivel global", a precizat Deborah Conrad, Vicepresedinte Intel si Manager General Corporate Marketing Group. "Ne dorim sa comunicam faptul ca nu suntem doar o companie producatoare de microprocesoare, ci o corporatie care ajuta societatea sa promoveze continuu. Imaginea noastra si brandul nostru sunt prea puternice sa fie limitate la microprocesoare, cand, in realitate, cea mai mare calitate a brandului Intel este ca e capabil sa creeze viitorul. Ceea ce noi cream "astazi" paveaza drumul catre un "maine" mai bun".
 
Campania, in valoare de milioane de dolari, este cea mai mare activitate de marketing efectuata de Intel de la lansarea initiativei "Multiply" in 2006, care a promovat la momentul respectiv noul Intel CoreTM 2 Duo. Se estimeaza ca "Sponsors of Tomorrow" va dura intre 3 si 5 ani si a fost creata de catre Venables Bell & Partners in San Francisco. Este prima campanie creata de agentie pentru Intel, de la castigarea contului in luna ianuarie.

"Intel este cunoscuta la nivel global ca fiind o companie multinationala producatoare de chipuri, insa, in realitate, compania este mult mai mult decat atat", a precizat Paul Venables, fondatorul agentiei si Director de Creatie. "Cu cat aflam mai multe despre Intel, cu atat ne dam seama ca perceptia noastra a fost ingradita. Aceasta companie creeaza viitorul intr-un mod neimaginabil astazi si ne dorim ca acest lucru sa fie cunoscut si de consumatorul final".

Campania "Sponsors of Tomorrow" contine reclame print, online, outdoor plus initiative in magazine si in marile lanturi de retail, totul pentru ca utilizatorii finali sa poata alege cel mai bun procesor Intel pentru necesitatile lor. Media planning-ul global a fost realizat de OMD.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//