• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

De 80 de ani, lider mondial in BCA, campanie dezvoltata de Xella Ro si Propaganda

De 80 de ani, lider mondial in BCA, campanie dezvoltata de Xella Ro si Propaganda

Xella Ro, subsidiara din Romania a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat si detinatoarea marcii premium YTONG) si agentia de publicitate Propaganda au lansat campania de comunicare a sistemului YTONG - "De 80 de ani, lider mondial in BCA". Aceasta se va desfasura pe parcursul anului 2009 si va fi declinata in presa scrisa de specialitate (constructii si home&deco), new media si radio. De asemenea, campania YTONG va fi sustinuta prin PR cu ajutorul Free Communication, agentia care gestioneaza contul de relatii publice al Xella RO.

Ideea campaniei este una simpla. Ytong a inventat BCA-ul in timpuri cand lumea era mult mai diferita decat astazi. De atunci, umanitatea a cunoscut un progres exponential in toate domeniile, iar Ytong a fost si este in continuare parte din aceasta evolutie, parte din istorie. Campania pune accentul pe perfectionarea continua a produsului si mentinerea inclusiv in prezent a pozitiei de lider mondial, prin oferirea de beneficii indubitabile precum termoizolatia proprie excelenta, rezistenta la compresiune sau rezistenta remarcabila la foc.

"Cred ca pasul facut alaturi de echipa Propaganda va fi unul eficient, din mai multe motive. in primul rand, ofera o umbrela conceptuala foarte generoasa si flexibila totodata, prin care se scot in evidenta beneficiile YTONG, in functie de context si target. in al doilea rand, are mare potential de memorabilitate, prin revocarea unor momente recunoscute de toata lumea si de impact. in al treilea rand, are un fir logic simplu si usor de urmarit: YTONG este primul BCA din istorie, timp de 80 de ani s-a perfectionat continuu si iata ca si in prezent este cea mai buna alegere in materie de materiale de constructii", a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).

"Comunicarea in zona materialelor de constructii, cel putin in Romania, este puternic orientata catre beneficii concrete, de cele mai multe ori insotite de o metafora draguta sau un umor caracteristic. Este un mod de comunicare punctuala, de genul "cel mai bun pret" ori "numarul unu". In cazul nostru, YTONG ar fi putut fi ramificat intr-o serie de beneficii tehnice diverse, fara a avea neaparat o comunicare unitara. insa noi am dorit mai mult decat atat. Iar directia nu a fost atat de dificila, din moment ce YTONG este de fapt primul BCA inventat si liderul mondial. Este un argument puternic si suficient pentru oricine si creeaza o imagine clara, distincta a produsului", a explicat Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.

Obiectivele campaniei sunt comunicarea clara si totodata indrazneata a beneficiilor care diferentiaza sistemul YTONG pe piata si sustinerea produsului premium in fata  principalele categorii de public tinta.

Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de advertising fac parte Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) si Alexandra Rosetti, Specialist Marketing.

Echipa Propaganda este formata din Simina Leotescu (Head of Strategy), Luciana Bodolan (Strategic Planner), Madalina Oanta (Client Service Director), Daniel Gherghescu (Account Supervisor), Andrei Tripsa (Creative Director), Costin Calugaru (Copywriter), Amandine Heyndrickx (Art Director) si Manole Sava (Fotograf).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//