• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Heineken aduce in Romania reclama Walk in Fridge

Heineken aduce in Romania reclama Walk in Fridge

Heineken aduce in Romania o noua reclama, "Walk in Fridge", care subliniaza caracterul inovator al marcii. Reclama de 30 de secunde, care a fost realizata de regizorul Bart Timer, va fi difuzata pe posturile TV si in salile de cinema incepand cu 8 mai 2009.
 
Reclama "Walk in Fridge" reda o situatie din viata reala, in care, la mutarea intr-o casa noua, renovarile care ar fi trebuit sa dureze patru saptmani, s-au terminat dupa patru luni. In sfarsit a venit ziua cea mare cand mandria de a arata noul camin prietenilor si familiei este imensa. Nu conteaza cat de spatioasa sau stilata este noua sufragerie, nu conteaza cata invidie starneste designul bucatariei, nu conteaza cat de stralucitoare este baia, nu exista niciun alt loc din casa care sa provoace reactii mai expansive in randul femeilor decat garderoba.

Insa pe parcursul celor patru luni, cat a durat constructia garderobei, s-a nascut si ideea de a construi ceva care ar putea provoca acelasi grad de implinire si in randul barbatilor. Aici intervine partea surpinzatoare a reclamei, prin auzirea reactiilor grupului de baieti din camera alaturata, care intra intr-un frigider plin cu bere Heineken, amenajat intr-un spatiu similar celui plin de haine, pentru fete, unde atmosfera rece este perfecta pentru o adevarata experienta de a savura bere de calitate.

Regizorul Bart Timmer a utilizat tehnici din domeniul cinematografic pentru a reda stilul vizual si atmosfera unica a acestei reclame. Conceptul reclamei a fost dezvoltat de agenþia TBWANEBOKO impreuna cu Heineken Olanda, intreaga productie fiind asigurata de casa de productie Czar.

"In peste 180 de tari in care este prezenta, marca Heineken promoveaza universalitate si  calitate in tot ceea ce face si reuseste prin inovatii sa transforme orice experienta de bere intr-una unica si interesanta. Reclamele Heineken au plecat intotdeauna de la valorile marcii, construind in peste 130 de ani, o adevarata bere apreciata in intreaga lume.

"Walk in Fridge" este probabil una dintre cele mai discutate si memorabile reclame Heineken din ultimii ani, datorita aspectului sau amuzant si relevant pentru ceea ce inseamna o experienta Heineken unica pentru consumatorii sai. Scopul Heineken este ca la sfarsitul fiecarei reclame, consumatorul sa gandeasca "Doar Heineken putea sa faca asta", a declarat Marius Melesteu, Director de Marketing Heineken Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//