Heineken aduce in Romania o noua reclama, Walk in Fridge, care subliniaza ~ caracterul inovator al marcii. Reclama de 30 de secunde, care a fost ~ realizata de regizorul Bart Timer, va fi difuzata pe posturile TV si ~ in salile de cinema incepand cu 8 mai ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Heineken aduce in Romania reclama Walk in Fridge

Heineken aduce in Romania o noua reclama, "Walk in Fridge", care subliniaza caracterul inovator al marcii. Reclama de 30 de secunde, care a fost realizata de regizorul Bart Timer, va fi difuzata pe posturile TV si in salile de cinema incepand cu 8 mai 2009.
Reclama "Walk in Fridge" reda o situatie din viata reala, in care, la mutarea intr-o casa noua, renovarile care ar fi trebuit sa dureze patru saptmani, s-au terminat dupa patru luni. In sfarsit a venit ziua cea mare cand mandria de a arata noul camin prietenilor si familiei este imensa. Nu conteaza cat de spatioasa sau stilata este noua sufragerie, nu conteaza cata invidie starneste designul bucatariei, nu conteaza cat de stralucitoare este baia, nu exista niciun alt loc din casa care sa provoace reactii mai expansive in randul femeilor decat garderoba.
Insa pe parcursul celor patru luni, cat a durat constructia garderobei, s-a nascut si ideea de a construi ceva care ar putea provoca acelasi grad de implinire si in randul barbatilor. Aici intervine partea surpinzatoare a reclamei, prin auzirea reactiilor grupului de baieti din camera alaturata, care intra intr-un frigider plin cu bere Heineken, amenajat intr-un spatiu similar celui plin de haine, pentru fete, unde atmosfera rece este perfecta pentru o adevarata experienta de a savura bere de calitate.
Regizorul Bart Timmer a utilizat tehnici din domeniul cinematografic pentru a reda stilul vizual si atmosfera unica a acestei reclame. Conceptul reclamei a fost dezvoltat de agenþia TBWANEBOKO impreuna cu Heineken Olanda, intreaga productie fiind asigurata de casa de productie Czar.
"In peste 180 de tari in care este prezenta, marca Heineken promoveaza universalitate si calitate in tot ceea ce face si reuseste prin inovatii sa transforme orice experienta de bere intr-una unica si interesanta. Reclamele Heineken au plecat intotdeauna de la valorile marcii, construind in peste 130 de ani, o adevarata bere apreciata in intreaga lume.
"Walk in Fridge" este probabil una dintre cele mai discutate si memorabile reclame Heineken din ultimii ani, datorita aspectului sau amuzant si relevant pentru ceea ce inseamna o experienta Heineken unica pentru consumatorii sai. Scopul Heineken este ca la sfarsitul fiecarei reclame, consumatorul sa gandeasca "Doar Heineken putea sa faca asta", a declarat Marius Melesteu, Director de Marketing Heineken Romania.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info