• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul UniCredit s-a angajat sa reduca emisiile de CO2 cu 30% pana in 2020

Grupul UniCredit s-a angajat sa reduca emisiile de CO2 cu 30% pana in 2020

UniCredit Group si WWF au semnat un acord de parteneriat strategic international cu scopul de a integra masuri de sustinere a mediului si de combatere a schimbarilor climatice in sectorul bancar, potrivit viziunii lui Alessandro Profumo, Director Executiv al Grupului, aceea de a face din UniCredit liderul european in ceea ce priveste dezvoltarea durabila. Primul scop ambitios stabilit de UniCredit este acela de reducere a emisiilor de CO2 cu 30% pana in 2020, sprijinind astfel obiectivul "20-20-20", stabilit de Uniunea Europeana in Pachetul clima-energie.

"Strategia noastra de combatere a schimbarilor climatice", a spus Directorul Executiv Adjunct al UniCredit, Paolo Fiorentino, "pune accent pe introducerea unor politici specifice integrate in activitatile bancare, cat si pe elaborarea Programului de Sustinere a Mediului, prin trei modalitati: reducerea emisiilor interne rezultate din activitatile bancare la nivel de Grup, reducerea emisiilor indirecte legate de activitatile de creditare si implementarea unor initiative specifice si a unor proiecte cu scopul de a intari identitatea ecologista a angajatilor Grupului. in plus, vom sprijini si initiativele din sectorul de mediu si protocoalele internationale care au aceleasi scop".

"Harta de mediu" a UniCredit include astfel activitati menite sa reduca nivelul emisiilor de CO2 generate de sucursalele bancii cu 30% pana in 2020 (obiectiv intermediar - emisii de 15% pana in 2012). Astfel de emisii interne vor fi monitorizate si, daca obiectivele stabilite nu sunt pe deplin indeplinite, Grupul va implementa proiecte specifice de compensare, pentru a atinge obiectivul propus. Acest lucru va fi realizat prin intermediul unor credite numite "Gold Standard".

Primul pas va fi estimarea actualei "amprente de carbon" a Grupului, evaluandu-se, prin intermediul unui audit special, emisiile directe (interne) rezultate din activitatile bancare ale Grupului. Al doilea pilon strategic este un focus puternic pe emisiile finantate, in conformitate cu angajamentul mentionat, prin promovarea eficientei consumului de energie si a imprumuturilor pentru implementarea surselor de energie regenerabila, Grupul fiind constient de rolul esential pe care il poate juca o institutie bancara, prin intermediul produselor financiare, in tranzitia spre o economie cu consum redus de carbon.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//