• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ceresit, desemnat trusted brand la categoria materiale de constructii

Ceresit, desemnat trusted brand la categoria materiale de constructii

Anul acesta Ceresit a fost desemnat "trusted brand" la categoria "materiale de constructii", in cadrul unui amplu studiu de marketing realizat de catre revista Reader’s Digest, in randul cititorilor din 16 tari europene, printre care si Romania. Obiectivul studiului anual Reader’s Digest este acela de a identifica marcile in care au incredere europenii.

"Castigarea acestei distinctii de catre brandul Ceresit ne onoreaza si le multumim clientilor nostri care au contribuit la dezvoltarea companiei prin increderea acordata calitatii produselor Henkel. Succesul Henkel se datoreaza apropierii de consumatori, prin marcile si tehnologiile inovatoare, care fac viata oamenilor mai usoara", a declarat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi Henkel Romania. 

Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45 % in segmentul de adezivi pentru placari ceramice.  Daca din primul an dupa lansarea pe piata locala, Ceresit a castigat increderea romanilor prin prisma originii sale germane, promisiunea marcii este sustinuta acum de rezultatele obtinute atunci cand se folosesc produse Ceresit.

Studiul Reader’s Digest, aflat anul acesta la cea de-a 9-a editie, s-a realizat prin corespondenta, pe baza de chestionare cu intrebari deschise, in perioada august – octombrie 2008. Repondentii au evaluat marca nominalizata in functie de urmatorii parametri: "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//