• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Veniturile Delhaize in Romania au crescut cu 20% in trimestrul I al 2009

Veniturile Delhaize in Romania au crescut cu 20% in trimestrul I al 2009

Veniturile realizate in Romania de grupul de retail Delhaize, proprietarul retelei de supermarketuri Mega Image, au crescut in primul trimestru cu 20,1%, la 53 milioane de euro, datorita achizitionarii lantului de magazine La Fourmi, transmite International Supermarket News.

In Romania si Indonezia grupul belgian a inregistrat o pierdere operationala de 0,4 milioane de euro in primele trei luni din 2009 din cauza costurilor mai ridicate cu personalul, a diferentelor de curs valutar din tara noastra si a costurilor provocate de preluarea retelei La Fourmi. La actualul curs valutar veniturile grupului belgian au crescut in perioada ianuarie-martie 2008 cu 13,2 la suta, la 5,1 miliarde de euro datorita aprecierii dolarului fata de euro.

In Statele Unite, vanzarile Delhaize au crescut cu doi la suta, iar veniturile obtinute in Belgia s-au majorat cu 2,1 la suta in primul trimestru. Profitul operational a crescut cu 20,2 la suta, la 247 milioane de euro, la actualul curs valutar, in perioada ianuarie-martie 2009. "Suntem extrem de multumiti de performanta solida a tuturor companiilor noastre in actualul mediu dificil", a declarat Pierre-Olivier Beckers, presedintele Delhaize Group.

Compania intentioneaza ca pana la sfarsitul anului retea de supermarketuri sa creasca pana la 2.754 magazine, urmand sa deschida anul acesta intre 71 si 81 magazine. Delhaize a estimat o crestere a profitului operational in 2009 intre 3,5 si 6,5 la suta. Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, parte din Delhaize Group si cel mai mare lant de supermarketuri din Bucuresti, cu o retea ce cuprinde 38 magazine in Bucuresti, Constanta si Ploiesti.

La data de 1 septembrie 2008, Mega Image a finalizat achizitia lantului La Fourmi. Delhaize Group este un retailer international cu operatiuni in sapte tari, pe trei continente. La finalul lunii iunie 2008, reteaua Delhaize Group avea 2.602 de magazine.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//