• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel anticipeaza ca al doilea trimestru 2009 va fi mai bun decat primul

Henkel anticipeaza ca al doilea trimestru 2009 va fi mai bun decat primul

Grupul de chimie si cosmetice german Henkel estimeaza un al doilea trimestru mai bun decat primul, cand profitul sau net a scazut la aproape jumatate. Produsele de consum vor avea o evolutie buna in al doilea trimestru. Vanzarile la adezivi, punctul slab al lui Henkel de la inceputul crizei, se vor ameliora "usor" fata de primul trimestru.

Henkel nu a facut totusi niciun pronostic pentru 2009. Fabricantul de produse de corp Fa si al detergentilor Persil a declarat ca va face pronosticuri "imediat ce pietele vor permite" acest lucru. "Conditiile dificile de piata care prevaleaza asupra economiei si a pietelor financiare vor persista in cursul anului 2009".

In primele trei luni ale anului, Henkel, care si-a intarit pozitia in ceea e priveste adezivii, a avut de suferit din cauza expunerii puternice la recesiune a acestui sector de piata. Cosmeticele si produsele de intretinere au rezistat mult mai bine. Per total, "nu suntem satisfacuti" de primul trimestru, a admis patronul grupului, Kasper Rorsted.

Profitul net al grupului a scazut cu 46,6 la suta, la 117 milioane de euro. Henkel a publicat deja principalele rezultate in luna aprilie. El a confirmat ca a inregistrat o crestere de trei la suta a cifrei de afaceri la 3,3 miliarde de euro, in principal datorita achizitiei fabricantului american de adezivi National Search in aprilie 2008.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//