In 2008, Banca Italo Romena a incheiat exercitiul financiar cu un profit ~ net de aproximativ 20,4 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de ~ circa 10 milioane euro, fata de aceeasi perioada a anului 2007. Rezultatele ~ financiare pentru 2008 reprezinta ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Banca Italo Romena a inregistrat o crestere de 96% a profitului net in 2008

In 2008, Banca Italo Romena a incheiat exercitiul financiar cu un profit net de aproximativ 20,4 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de circa 10 milioane euro, fata de aceeasi perioada a anului 2007. Rezultatele financiare pentru 2008 reprezinta o evolutie majora de 96% a profitului net, care a determinat o crestere a rentabilitatii capitalului (ROE) de la 27.59% in 2007 la 43,96% in 2008.
Crestere de peste 20% la produsul bancar brut. In 2008, produsul bancar brut a inregistrat o evolutie notabila, respectiv o crestere de peste 20% la 1.289 milioane euro, fata de 1.070 milioane euro cat a insumat in 2007. O alta crestere a fost inregistrata la volumul creditelor acordate, unde valoarea a atins 932.2 milioane euro in 2008, cu 37.8% peste cele 676.7 milioane euro inregistrate in anul anterior. Astfel, din totalul creditelor din portofoliu, ponderea creditelor acordate in euro a crescut de la 86.82% in 2007 la 91,63% in anul 2008, majoritatea finantarilor fiind destinate segmentului corporate.
"Obiectivele noastre pentru anul 2009 vizeaza continuarea dezvoltarii prezentei teritoriale, vom deschide trei agentii in orasele Bucuresti si Timisoara si vom inaugura noul sediu central al Bancii Italo Romena in Bucuresti. Anul 2009 reprezinta o provocare pentru majoritatea companiilor, pentru intreaga economie si implicit pentru sistemul bancar romanesc. De aceea dorim sa fim alaturi de clientii nostri si sa ii sprijinim pentru atingerea scopurilor propuse pentru acest an, venind in intampinarea lor cu produse si servicii financiar-bancare performante adaptate necesitatilor lor", a motivat Antonio Bianchin, Director General al Bancii Italo Romena.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info