• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MasterCard Europe a anuntat cresteri in primul trimestru din 2009

MasterCard Europe a anuntat cresteri in primul trimestru din 2009

MasterCard Europe a anuntat rezultatele operationale inregistrate in primul trimestru din 2009, in Europa. In ciuda mediului economic instabil existent inca de la sfarsitul anului 2008, concentrarea pe inovatie si excelenta serviciilor au contribuit la cresterile obtinute de MasterCard Europe.

"2009 se anunta un an plin de evenimente, deoarece lumea continua sa isi traseze cursul pe fondul unui peisaj financiar plin de provocari si de schimbari. Aparitia unui "nou tip de consumator european" - pentru care un program de card este un instrument important de administrare a banilor, determina jucatorii din industriile de plati si retail sa se concentreze pe noile cuvinte-cheie pentru consumatori: siguranta, stabilitate, raport bun calitate-pret.

Activitatea noastra din primul trimestru a fost in concordanta cu aceasta abordare. Inovatia continua sa joace un rol esential – in special cea tehnologica (cum sunt platile prin telefonul mobil, platile contactless si platile online sigure), care a determinat adoptarea platilor de tip PayPass si prin telefoane mobile in intreaga regiune.

In aprilie am ajuns la o intelegere cu Comisia Europeana in ceea ce priveste comisioanele pentru tranzactiile transfrontaliere din Zona Economica Europeana (European Economic Area – EEA). Comisia Europeana recunoaste legitimitatea comisioanelor pentru tranzactiile transfrontaliere in ceea ce priveste deschiderea catre sistemele de plata cu patru parti implicate si clarifica lucrurile pentru clientii nostri pana la solutionarea recursului legat de decizia Comisiei Europene vizand aceste comisioane", a declarat Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe.

In primul trimestru din 2009, regiunea Europei a raportat cresteri in ceea ce priveste volumul brut al tranzactiilor (3,9%), volumul de tranzactii la comercianti (4,2%), numarul de tranzactii la comercianti (6,4%) si retragerile de numerar (4,3%), comparativ cu primul trimestru al anului 2008. in primele trei luni din 2009, posesorii de carduri europeni au efectuat peste 1,5 miliarde de tranzactii la comercianti cu cardurile lor MasterCard, incluzand comertul electronic.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//