• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Modelul Audi Avant a fost desemnat Cel mai luxos break al anului 2009

Modelul Audi Avant a fost desemnat Cel mai luxos break al anului 2009

Audi este producatorul auto preferat al constructorilor si antreprenorilor germani. Marca a fost prima alegere a cititorilor la cele doua categorii pentru titlul de "Cel mai luxos break al anului 2009", acordat special in Germania in urma sondajelor de opinie desfasurate de publicatiile de specialitate Deutsche Handwerks Zeitung si Handwerk Magazin. In timp ce Audi A4 Avant a cules laurii la categoria automobilelor de dimensiuni standard, Audi A6 Avant a triumfat la categoria automobilelor de dimensiuni mari. In total, au fost luate in considerare 29 de modele break.

Prototipul Avant a impresionat atat de mult participantii la sondajul de opinie prin designul sportiv si dinamic, combinat cu nivelul ridicat de functionalitate, incat a fost desemnat "Cel mai luxos break al anului 2009". Peste 80 la suta din participanti au declarat ca utilizeaza automobilele break atat in scopuri personale, cat si in interes de serviciu. "In calitate de proprietari de societati comerciale mici, acesti clienti au o gama extrem de larga de pretentii de la automobilele de serviciu. Acest lucru ne face sa fim si mai mandri de faptul ca au ales marca Audi", a declarat Markus Siebrecht, Director General de Vanzari al AUDI AG pentru Regiunea de Est.

Audi A6 Avant a obtinut acum a doua victorie consecutiva, aflandu-se in ultimul sondaj in fruntea clasamentului la categoria de break-uri comerciale in cadrul competitiei pentru titlul de "Cel mai luxos break al anului 2007". Anul acesta, modelul A6 Avant s-a distantat si mai mult de concurenta: unul din doi participanti a ales modelul premium din Ingolstadt la categoria automobilelor de dimensiuni mari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//