• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

DRAFTFCB si SC Johnson au lansat campania Impreuna pentru un mediu mai verde

DRAFTFCB si SC Johnson au lansat campania Impreuna pentru un mediu mai verde

DRAFTFCB a dezvoltat, coordonat, comunicat si plantat pentru campania SC Johnson, alaturandu-se celor peste 550 de voluntari din Calarasi, Maramures si Bucuresti care au plantat in luna aprilie peste 25000 de arbori. Campania "Impreuna pentru un mediu mai verde", initiata in semn de multumire pentru consumatorii care au cumparat, timp de 15 ani, produsele SC Johnson, a rezultat din dorinta companiei de a contribui la un mediu inconjurator mai echilibrat.

Toti cei care au cumparat produsele Glade, Pronto si Raid au contribuit la reimpadurirea a doua zone cu deficit mare de vegetatie forestiera: Calarasi si Maramures. Comunicata prin materiale outdoor si stickere pe produsele participante la campanie, dar si printr-un program de relatii publice care a tinut presa conectata, prin comunicate de presa, advertoriale, si prin invitatia de a se alatura echipelor de voluntari, "Impreuna pentru un mediu mai verde" reprezinta unul din cele mai recente programe de responsabilitate sociala dezvoltate si comunicate de DRAFTFCB pentru clientii sai.

Campania a cuprins actiuni de impadurire desfasurate in doua dintre judetele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera din Romania: Calarasi si Maramures. 350 de voluntari, inclusiv angajatii SC Johnson si ai agentiei DRAFTFCB, au plantat la Lehliu Gara salcami, maces stejari si gladita. Voluntarii - tineri de la organizatii de tineret din Lehliu, adunati in jurul profesorilor si ai reprezentantilor bisericii, reprezentanti ai primariei din Lehliu, inclusiv primarul, chiar si jandarmi - cu totii au fost alaturi de voluntarii din Bucuresti care timp de 10 zile au plantat, au udat si apoi au retezat salcamii de la nivelul solului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//