• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Uniqa Asigurari tinteste top 5

Uniqa Asigurari tinteste top 5

Uniqa Asigurari si-a propus pozitionarea in top 5 asiguratori, bazandu-se pe o crestere sustinuta si pe angajamentul pe termen lung pe care si l-a asumat pe una dintre cele mai importante piete din Europa Centrala si de Est.

Obiectivul face parte din strategia Uniqa Group pe piata romaneasca dupa preluarea integrala a asiguratorului local Unita, in noiembrie anul trecut. Strategia Uniqa pe piata romaneasca are in vedere in primul rand imbunatatirea structurii produselor, gratie know-how-ului oferit de Grup, extinderea portofoliului de produse pentru clienti persoane fizice prin reactivarea asigurarilor de viata si de sanatate, reechilibrarea segmentului non viata prin reducerea ponderii asigurarilor obligatorii si un mai mare accent pe cele facultative. 

Conform unui studiu realizat de Uniqa pe piata romaneasca, criteriile principale in alegerea unei companii de asigurari sunt, in ordinea importantei, capacitatea de a raspunde rapid in cazul daunelor, procedurile cat mai simple si usurinta cu care se pot obtine informatiile necesare. Decizia de a renunta la serviciile unei companii de asigurari se bazeaza pe criterii similare, birocratia excesiva si accesul ingreunat la informatii relevante, situandu-se pe locurile 2 si respectiv 3 in ierarhia clientilor.

"Pornind de la aceste cerinte foarte concrete ale clientilor din Romania si folosindu-ne de know-how-ul si expertiza grupului ne-am reconfigurat produsele si procedurile in asa fel incat sa ne aliniem din toate punctele de vedere conceptului "solutii simple orientate catre client": produse usor de inteles, proceduri simple, un mod de lucru care simplifica viata clientilor nostri, o fac mai usoara", a declarat Andreas Brandstetter, Member of the Board Uniqa Group Austria.

Noua viziune Uniqa, axata pe solutii simple, este de altfel si punctul central al campaniei de rebranding care va demara in luna mai. Aceasta marcheaza schimbarea de imagine a companiei, cat si inceputul procesului de integrare a Uniqa Asigurari in Uniqa Group si alinierea la valorile grupului sintetizate in: calitate, respect, decenta, unitate si flexibilitate. Aceste valori se reflecta atat in relatia cu partenerii si clientii, cat si in strategia de dezvoltare a companiei pe plan local.

In ceea ce priveste extinderea portofoliului de produse, o varianta revizuita si cuprinzatoare a produsului de asigurare de sanatate, va fi relansat in anul 2010, iar asigurarile de viata vor fi relansate prin infiintarea companiei Uniqa Life in toamna acestui an. "Asigurarile de viata au un mare potential pe termen lung in Romania. Pe acest segment, beneficiem si de experienta locala a Unita, care a fost unul dintre pionierii in asigurari de viata, la care se adauga know-how-ul oferit de grup", spune Andreas Brandstetter, Member of the Board Uniqa Group Austria.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//