• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda a lansat divizia de Interactive

Propaganda a lansat divizia de Interactive

Propaganda si-a completat serviciile de comunicare integrata oferite clientilor cu o noua divizie: Propaganda Interactive. Prin noua divizie, Propaganda ofera servicii de consultanta, strategie si productie interactiva, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva, search engine marketing precum si online si mobile media marketing.

Divizia Propaganda Interactive este coordonata de Ioana Giosan. Ioana are experienta relevanta in new media buying si planning, a coordonat proiecte interactive si este profesionist calificat Google AdWords.

"Noua generatie de consumatori interactioneaza din ce in ce mai mult pe Internet, de aceea se impunea lansarea unei divizii dedicate exclusiv acestui tip de comunicare. Ne propunem sa dezvoltam concepte si campanii de marketing online originale si eficiente, prin care sa imbunatatim experienta utilizatorilor pe site-urile dezvoltate pentru clientii nostri”, afirma Ioana Giosan, Interactive project manager.   

Propaganda a dezvoltat mai multe proiecte interactive sustinute prin platforme online in care au fost implicati userii in generarea continutului. Prin platformele online ale diferitelor campanii agentia a adus experiente interactive interesante si noi atat utilizatorilor  cat si clientilor.

"Divizia Interactive a aparut ca o extensie fireasca a serviciilor de comunicare integrata ale  Propaganda. Acordam o mare importanta componentei interactive si suntem pregatiti sa investim in dezvoltarea acestei divizii astfel incat sa asiguram brandurilor pe care le administram o cat mai buna expunere, integrand comunicarea in abordarea Propaganda – creative marketing. Am mare incredere in profesionalismul Ioanei si in evolutia acestui departament", a spus Adrian Tuluca, Director General Propaganda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//