Banca Transilvania a fost desemnata Banca Anului pentru performantele obtinute in domeniul ~ cardurilor, in 2008. Titlul a fost decernat in cadrul editiei a VIII-a ~ a Premiilor No-Cash, care a fost organizata in Bucuresti. Este al doilea ~ an consecutiv in ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Banca Transilvania, Banca Anului 2008
Banca Transilvania a fost desemnata "Banca Anului" pentru performantele obtinute in domeniul cardurilor, in 2008. Titlul a fost decernat in cadrul editiei a VIII-a a Premiilor No-Cash, care a fost organizata in Bucuresti. Este al doilea an consecutiv in care BT primeste acest premiu, ca dovada a mentinerii unor standarde inalte a activitatii in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata.
Criteriile luate in considerare pentru alegerea Bancii Transilvania au avut in vedere evaluarea intregii sale activitati in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata: numar de carduri emise, produse lansate, volume de tranzactii, cresterea gradului de utilizare a cardurilor proprii, respectiv a numarului de bancomate si de POS-uri.
Banca Transilvania este in acest moment cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania, cu peste 1.300.000 de carduri Visa in piata, dintr-un portofoliu de 1.600.000. In primul trimestru din acest an, comparativ cu cel din 2008, volumul tranzactiilor efectuate cu cardurile Bancii Transilvania a crescut cu peste 38%, iar portofoliul de carduri, cu 22%. Cota de piata BT in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata a crescut, de asemenea, aceasta ajungand la 13,7% la finalul trimestrului I 2009, de la 12%, cat se inregistra la finalul lunii martie 2008.
BT are o oferta formata din 13 tipuri de carduri - de debit, de credit, respectiv carduri co-branded - pentru segmente diferite de clienti. In 2009, BT pregateste produse noi si campanii specifice. Printre obiectivele sale se numara cresterea portofoliului si a retelei de acceptare a cardurilor la comercianti. Banca Transilvania doreste, si in acest an, sa se mentina printre principalii jucatori de pe piata cardurilor.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info