• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania, Banca Anului 2008

Banca Transilvania, Banca Anului 2008

Banca Transilvania a fost desemnata "Banca Anului" pentru performantele obtinute in domeniul cardurilor, in 2008. Titlul a fost decernat in cadrul editiei a VIII-a a Premiilor No-Cash, care a fost organizata in Bucuresti. Este al doilea an consecutiv in care BT primeste acest premiu, ca dovada a mentinerii unor standarde inalte a activitatii in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata.

Criteriile luate in considerare pentru alegerea Bancii Transilvania au avut in vedere evaluarea intregii sale activitati in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata: numar de carduri emise, produse lansate, volume de tranzactii, cresterea gradului de utilizare a cardurilor proprii, respectiv a numarului de bancomate si de POS-uri.

Banca Transilvania este in acest moment cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania, cu peste 1.300.000 de carduri Visa in piata, dintr-un portofoliu de 1.600.000. In primul trimestru din acest an, comparativ cu cel din 2008, volumul tranzactiilor efectuate cu cardurile Bancii Transilvania a crescut cu peste 38%, iar portofoliul de carduri, cu 22%. Cota de piata BT in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata a crescut, de asemenea, aceasta ajungand la 13,7% la finalul trimestrului I 2009, de la 12%, cat se inregistra la finalul lunii martie 2008.

BT are o oferta formata din 13 tipuri de carduri - de debit, de credit, respectiv carduri co-branded - pentru segmente diferite de clienti. In 2009, BT pregateste produse noi si campanii specifice. Printre obiectivele sale se numara cresterea portofoliului si a retelei de acceptare a cardurilor la comercianti. Banca Transilvania doreste, si in acest an, sa se mentina printre principalii jucatori de pe piata cardurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//