• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mediafax furnizeaza analize sectoriale pentru companii

Mediafax furnizeaza analize sectoriale pentru companii

Mediafax va furniza companiilor analize sectoriale realizate pe diferite domenii economice de InterBiz research & consulting, firma de consultanta strategica specializata in realizarea de analize sectoriale.

Noul produs adresat clientilor Mediafax Business News consta in analize ce acopera o mare varietate de domenii de activitate, printre care bunuri de consum, retail, constructii, energie, transporturi, sanatate, finante si asigurari, turism, mediu, industrii manufacturiere diverse.

Primele analize furnizate de Mediafax sunt "Piata Produselor Lactate, Romania, 2004 - 2013" si "Piata Materialelor Izolante, Romania, 2003 - 2013". Cele doua sectoare sunt abordate prin prisma contextului economic actual, iar analizele puncteaza factorii de influenta, tendintele, pozitionarile si miscarile din mediul concurential, riscurile si oportunitatile.

Analizele de acest tip, trimise clientilor Mediafax Business News prin e-mail, sunt utile in cazul fuziunilor si achizitiilor, dar si pentru obtinerea de finantari de catre companii, realizarea planurilor de afaceri, elaborarea strategiilor de crestere pe piata si a planurilor de repozitionare.

Pe langa aceste analize, realizate periodic sau la cerere, Mediafax furnizeaza un raport analitic bilunar pe piata constructiilor, ConBiz. Fiecare numar al acestui raport realizat de InterBiz research & consulting cuprinde o scurta analiza sectoriala, o evaluare a influentelor noutatilor din ultimele doua saptamani de pe piata constructiilor, informatii despre cele mai recente proiecte anuntate, tendinte si previziuni.

"Tot mai multe companii ce activeaza in Romania incep sa fie interesate de analize sectoriale ce iau in considerare influenta si evolutia mai multor factori, fiind deja evidenta, si in mediul de afaceri autohton, interdependenta dintre sectoare. Obiectivitatea si complexitatea analizelor InterBiz aduce plus valoare beneficiarilor pentru ca abordarea noastra se bazeaza pe cunoastere si calitate, nu pe cantitate", a declarat Adrian Iordache, Business Manager InterBiz research & consulting.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//