• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

S-a incheiat campania Nescafe 3in1, Cata muzica incape intr-o cana

S-a incheiat campania Nescafe 3in1, Cata muzica incape intr-o cana

Nescafe 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania "Cata muzica incape intr-o cana", s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participantilor. 

Tinerii au uploadat pe site-ul mtv.ro filmulete si poze prin care ilustrau cata muzica pot introduce ei intr-o cana. Concursul s-a adresat tuturor celor care au avut curajul de a se exprima liber, iar alegerea castigatorului s-a facut prin intermediul votarii online. 99 de utilizatori si-au incercat norocul si s-au intrecut in creativitate si 6621 de votanti si-au ales favoritul.

Marele premiu a constat intr-un weekend la mare pentru castigator si inca cinci prieteni, in perioada 1 – 3 mai 2009.  Castigatorul concursului, Cosmin Damboiu, in varsta de 18 ani, din Fagaras, judetul Brasov, a primit 712 voturi pentru metoda sa ingenioasa de a introduce doua casete de muzica in cana.

Alti trei castigatori au primit cafea Nescafe pentru un an intreg. Cu 661 de voturi, Florea Bogdan Vichi s-a clasat pe locul doi pentru curajul de a se plimba prin oras in timp ce asculta muzica la o cana de Nescafe, iar Bosa Cristian a atras 634 de voturi dupa ce a introdus un ipod in cana pentru a asculta oricat de multa muzica vrea.

"Prin campania "Cata muzica incape intr-o cana" am pus la incercare creativitatea si umorul iubitorilor de muzica. Si rezultatul a fost unul pe masura, pentru ca fiecare dintre solutiile propuse de participanti a fost una originiala. Intregul concurs a constituit de fapt teasing-ul pentru concertele de la mare, iar la MTV Days am dezvaluit cum am gandit noi intregul concept si am adus cea mai buna muzica din Romania pe scena din cana Nescafe", a declarat Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.
 
Campania s-a desfasurat la nivel national si a inclus medii traditionale de comunicare prin promovare in mediile tv, radio,  print, precum si in mediul online.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//