Nescafe 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru ~ a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania Cata muzica incape intr-o ~ cana, s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub ~ forma unui concurs ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
S-a incheiat campania Nescafe 3in1, Cata muzica incape intr-o cana
Nescafe 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania "Cata muzica incape intr-o cana", s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participantilor.
Tinerii au uploadat pe site-ul mtv.ro filmulete si poze prin care ilustrau cata muzica pot introduce ei intr-o cana. Concursul s-a adresat tuturor celor care au avut curajul de a se exprima liber, iar alegerea castigatorului s-a facut prin intermediul votarii online. 99 de utilizatori si-au incercat norocul si s-au intrecut in creativitate si 6621 de votanti si-au ales favoritul.
Marele premiu a constat intr-un weekend la mare pentru castigator si inca cinci prieteni, in perioada 1 – 3 mai 2009. Castigatorul concursului, Cosmin Damboiu, in varsta de 18 ani, din Fagaras, judetul Brasov, a primit 712 voturi pentru metoda sa ingenioasa de a introduce doua casete de muzica in cana.
Alti trei castigatori au primit cafea Nescafe pentru un an intreg. Cu 661 de voturi, Florea Bogdan Vichi s-a clasat pe locul doi pentru curajul de a se plimba prin oras in timp ce asculta muzica la o cana de Nescafe, iar Bosa Cristian a atras 634 de voturi dupa ce a introdus un ipod in cana pentru a asculta oricat de multa muzica vrea.
"Prin campania "Cata muzica incape intr-o cana" am pus la incercare creativitatea si umorul iubitorilor de muzica. Si rezultatul a fost unul pe masura, pentru ca fiecare dintre solutiile propuse de participanti a fost una originiala. Intregul concurs a constituit de fapt teasing-ul pentru concertele de la mare, iar la MTV Days am dezvaluit cum am gandit noi intregul concept si am adus cea mai buna muzica din Romania pe scena din cana Nescafe", a declarat Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.
Campania s-a desfasurat la nivel national si a inclus medii traditionale de comunicare prin promovare in mediile tv, radio, print, precum si in mediul online.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info