• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ericsson, pentru a doua oara Compania cea mai verde din China

Ericsson, pentru a doua oara Compania cea mai verde din China

Eforturile sustinute ale Ericsson (NASDAQ: ERIC) au fost recunoscute public, iar compania a primit titlul de "cea mai verde companie din China" pentru al doilea an consecutiv. Premiul "China Green Company" este una dintre cele mai apreciate distinctii din China si este acordat de Institutul de Afaceri Daonon, Scoala de Management Guanghua si Universitatea din Beijing, avand ca parteneri strategici revista "China Entrepreneur" si Sina.com.

Protectia mediului a fost intotdeauna un subiect de o importanta majora in China, iar Ericsson livreaza deja o serie de solutii mobile inovatoare si "verzi", care sustin dezvoltarea durabila a Chinei din punct de vedere social, economic si ecologic. In 2008, contributia companiei a fost considerata ca un reper de responsabilitate a mediului in China si a fost rasplatita cu premiul "2008 China Green Benchmark Company" in cadrul unei ceremonii organizate pe data de 29 aprilie 2009, la Beijing, in timpul celui de-al doilea congres anual al companiilor ecologiste. Aceasta este a doua ocazie in care Ericsson primeste premiul, de la introducerea acestei categorii in 2007.

"Ne simtim mandri si onorati sa primim acest titlu pentru a doua oara consecutiv. Prin tehnologiile "verzi" de comunicatii mobile pe care  le-a oferit, Ericsson a incercat intotdeauna sa contribuie activ la dezvoltarea armonioasa si durabila a Chinei. Suntem decisi sa continuam sa furnizam solutii ecologice mai eficiente si mai accesibile ca pret pentru clientii nostri si sa oferim astfel operatorilor chinezi beneficii semnificative din punct de vedere social, economic si ecologic", a declarat Mats H. Olsson, Presedintele Ericsson China.

In 2008, ca parte a Acordului de Cooperare Strategica pentru implementarea "Initiativei Verzi" incheiat intre cele doua parti, Ericsson a oferit companiei China Mobile mai multe solutii de eficientizare a consumului de energie pentru statiile de baza. Aceste solutii permit retelei sa intre in modul standby in afara perioadelor de varf, reducand astfel consumul total de energie la nivelul intregii retele si contribuind in mod direct la reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Dupa ce va fi aplicata pe toate retelele care functioneaza cu ajutorul statiilor de baza Ericson, aceasta functie va reduce emisiile de CO2 cu un milion de tone anual. Tot anul trecut, Ericsson a lansat conceptul de Tower Tube, un turn de comunicatii alimentat cu energie eoliana. Ideea a fost recompensata cu premiul pentru inovatie "Wall Street Journal", publicatie care a remarcat ca Tower Tube reprezinta "o incercare buna de a diminua impactul negativ al turnurilor de retea asupra mediului inconjurator" si reprezinta o modalitate eficienta de economisire a energiei. Scopul Ericsson este sa permita regiunilor cu putine resurse de energie sa isi atinga obiectivul de a oferi "comunicatii pentru toti" prin solutii durabile si accesibile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//