Rezultatele financiare ale BRD - Groupe Société Générale in cursul primului trimestru ~ al anului 2009 reflecta efortul depus in directia continuarii la parametri normali ~ a activitatii bancii in conditiile scaderii activitatii ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
BRD a inregistrat venituri in valoare de 815 milioane RON pe trimestrul I al 2009
Rezultatele financiare ale BRD - Groupe Société Générale in cursul primului trimestru al anului 2009 reflecta efortul depus in directia continuarii la parametri normali a activitatii bancii in conditiile scaderii activitatii economice, in paralel cu gestiunea atenta a costurilor si controlul riscurilor. Astfel, venitul net bancar a ajuns la 815 milioane RON (191 milioane EUR), cu 18% mai mare decat la 31 martie 2008, iar profitul brut din exploatare a inregistrat o crestere de 20% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 460 milioane RON (108 milioane euro).
Volumul total al creditelor acordate clientelei este de 33 miliarde RON, cu 19,5% mai mare fata de 31 martie 2008. Creditele pentru persoane fizice au ajuns la 16 miliarde RON, in crestere cu 17%, in timp ce creditele acordate clientelei de persoane juridice au crescut cu 22%, pana la 17 miliarde RON. Depozitele clientelei inregistrau la sfarsitul primului trimestru al anului 2009 o crestere cu 9,4% fata de 31 martie 2008, ajungand la 29,6 miliarde RON. BRD isi continua politica de a oferi credite clientilor sai in mod prudent.
Rentabilitatea capitalului propriu (ROE) a fost la sfarsitul primului trimestru de 20% in timp ce raportul cost/venituri a fost de 43,6%, rezultate rezonabile in actualul context.
Profitul net aferent primului trimestru este de 210 milioane RON (49 milioane EUR), in scadere cu 19% fata de trimestrul I al anului 2008. Acesta scadere se datoreaza in principal cresterii semnificative a costului riscului de credit, dar care, in conditiile de piata actuale, poate fi considerat drept bine controlat. Luand in considerare anumite venituri nerecurente aferente primului trimestru din 2008, scaderea rezultatului net ar fi de numai 7%.
"Am constatat o scadere puternica a cererii de credite si o crestere semnificativa a costului riscului. Acesti doi factori au ca principale cauze reducerea activitatii economice si nivelul foarte ridicat al dobanzilor, in principal la lei. in acest context, BRD, care a anticipat de cateva luni aceasta situatie, s-a adaptat prin actiuni comerciale in care a contat pe flexibilitatea si diversitatea gamei sale de produse.De asemenea, trebuie sa notam ca, desi semnificativ mai mare ca anul trecut, costul net al riscului ar trebui sa se situeze in continuare cu mult sub media sistemului bancar", a declarat Patrick Gelin, Presedintele, Director General al BRD - Groupe Société Générale.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info