• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vopselele Innenweiss se relanseaza

Vopselele Innenweiss se relanseaza

Fabryo Corporation redeseneaza identitatea vizuala a marcii Innenweiss si sustine actiunea cu o promotie la nivel national in perioada mai-iunie pe ambalajele de 8,5 litri.

Fabryo marcheaza debutul sezonului de amenajari oferind utilizatorilor mai multa vopsea la acelasi pret. Promotia nationala "Cauta sub capac si vei gasi mai multa vopsea" ofera galeti de Innenweiss de 10 litri la pretul unei galeti de 8,5 litri.

"Vopselele Innenweiss si-au consolidat pozitia pe piata de profil prin raportul excelent calitate-pret, fiind apreciate in egala masura de mesterii zugravi si de consumatorii finali", a declarat Stefan Teodorescu, Director de Marketing Fabryo Corporation. "Innenweiss a crescut cu 10% in cota de piata volumica pe parcursul sezonului 2008, fiind cea mai bine distribuita marca de vopsea lavabila din tara si al doilea cel mai bine vandut brand din segmentul retail".
 
Incepand cu luna mai, Innenweiss intra pe rafturile magazinelor in ambalaje noi, redesenate astfel incat sa reflecte caracterul practic al produselor. Modificarile de design aduc produsele mai aproape de consumator, prin introducerea unor elemente relevante pentru acesta, vizibile in desenul de pe fundal.

"Prin reorganizarea elementelor grafice si regandirea textelor, noile ambalaje Innenweiss sunt mai vizibile la raft si pun in valoare mai bine beneficiile produselor", a explicat Stefan Teodorescu.

Noul design al ambalajelor si cel al materialelor promotionale sunt semnate de agentia de creatie Papaya, cu care Fabryo colaboreaza din 2008. Gama Innenweiss include trei categorii de produse: vopsea lavabila alba pentru interior, vopsea lavabila pentru exterior si vopsea speciala pentru baie si bucatarie, disponibile in ambalaje de 2,5L, 4L, 8,5L, 15L si 25L.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//