• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Baneasa Shopping City a fost recunoscuta ca Superbrand si Cea mai rafinata locatie

Baneasa Shopping City a fost recunoscuta ca Superbrand si Cea mai rafinata locatie

Baneasa Shopping City a primit doua distinctii importante: recunoasterea ca "Superbrand" in cadrul Galei Superbrands (27 aprilie) si premiul pentru "Cea mai rafinata locatie" la categoria de centru comercial, in cadrul Bucharest Fashion Week (30 aprilie).

In cadrul Galei Superbrands, centrul comercial a primit recunoasterea ca brand de exceptie, prin programul Business Superbrands. Criteriile dupa care brandul Baneasa Shopping City a fost evaluat si apoi premiat sunt: reputatie, prestigiu, calitate, incredere si distinctie. Membrii Consiliului Superbrands au ales 25 cele mai apreciate branduri din businessul romanesc, stabilite dintr-un total de 1000 de marci din diferite categorii.

"Suntem extrem de incantati ca dupa un an de la deschidere am reusit sa facem din Baneasa Shopping City un "superbrand" si o locatie "rafinata". Dupa cate se vede, am reusit sa castigam apreciere, atat din partea vizitatorilor, cat si din partea specialistilor din comunicare si moda", a declarat Loredana Croicia, Communication and Promotions Manager, Baneasa Developments.

Distinctia de "Cea mai rafinata locatie" la categoria centru comercial acordata Baneasa Shopping City in cadrul Galei Bucharest Fashion Week, prin intermediul FashionTV Bucharest Awards au reafirmat din nou ca centrul comercial este situat printre  cele mai stilate locuri ale metropolei, pe care majoritatea oamenilor le recunosc ca fiind unele dintre cele mai importante si frecventate locuri din Bucuresti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//