• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kiwi Finance estimeaza intermedieri totale de 34 de milioane euro in 2009

Kiwi Finance estimeaza intermedieri totale de 34 de milioane euro in 2009

Kiwi Finance, cel mai important jucator de pe piata brokerajului de credite, si-a propus pentru anul in curs consolidarea pozitiei de lider, in paralel cu atingerea unei cote de piata de 2% din volumul total al creditelor acordate de bancile comerciale, in crestere cu 0,3% fata de cota detinuta in prezent. 

Astfel, pana la sfarsitul anului 2009, Kiwi Finance estimeaza ca va intermedia credite totale in valoare de 34 de milioane de euro. Dintre acestea, 30 de milioane de euro vor fi  credite pentru persoane fizice si respectiv 4 milioane de euro, credite destinate IMM-urilor.

Strategia si planurile de implementare au fost anuntate intregii organizatii in cadrul Conferintei Kiwi Finance din data de 23 aprilie 2009, de la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti. Noile obiective ale Kiwi Finance au fost stabilite luand in considerare o crestere de 10% a pietei de retail si marirea cotei de piata cu 0,3%.

"Lucram pe scenarii flexibile si bugete multianuale. incepand cu luna octombrie 2008 si pana in prezent am trecut prin 3 etape de consolidare si reducere a costurilor, astfel incat suntem acum pe un palier ajustat noului context de piata, reusind sa pastram scalabilitatea business-ului si resursele de dezvoltare pe masura evolutiei pietei financiare.

Am introdus 2 noi linii de business, consultanta companii si consultanta juridica si continuam extinderea prin francize. Echipa Kiwi este cea mai experimentata, omogena si consolidata din industrie, cu o istorie de 6 ani care practic coincide cu istoria retailului bancar de masa in Romania. Acest lucru reprezinta un ingredient absolut obligatoriu in succesul oricarei strategii pentru o perioada de criza", a declarat Anca Bidian, CEO Kiwi Finance.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//