• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Siemens a inregistrat un profit cu 43% mai mare fata de trimestrul II al 2008

Siemens a inregistrat un profit cu 43% mai mare fata de trimestrul II al 2008

Siemens AG estimeaza ca profitul obtinut de companie va creste fata de anul trecut, in pofida conjuncturii defavorabile pe plan mondial indusa de criza economica. In trimestrul al doilea, profitul obtinut in cele trei sectoare de activitate ale companiei a crescut cu 43 la suta fata de anul precedent, pana la 1,844 miliarde de euro, evolutie datorata in principal situatiei favorabile din divizia de energie, iar veniturile au crescut cu 5 la suta, atingand la aproape 19 miliarde de euro.

Comenzile, in valoare de circa 21 miliarde de euro, au scazut cu 11 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar nu au fost inregistrate anulari de comenzi in decursul acestui trimestru.

"In contextul unei crize economice globale, ne putem declara multumiti de rezultatele obtinute in al doilea trimestru. Am avut rezultate financiare deosebit de bune fata de concurentii nostri", a declarat Peter Löscher, presedinte si CEO al Siemens AG. Conducerea companiei apreciaza ca in trimestrul al doilea puterea de cumparare si cheltuielile s-au diminuat pe intreaga piata, iar climatul de afaceri s-a inrautatit.

Acest aspect a fost remarcat in principal in afacerile cu ciclu scurt din cadrul industriei manufacturiere, ale celei de transporturi si in sectorul iluminatului public si privat. Clientii din domeniul energiei si al infrastructurii au amanat potentialele proiecte de afaceri. Actuala situatie macroeconomica si financiara nu indica nici un factor capabil sa o imbunatateasca pe termen scurt.

Cu toate acestea, profitul total al sectoarelor Siemens este asteptat sa depaseasca valoarea de 6,6 miliarde euro a anului trecut. Pentru anul financiar 2009, Siemens si-a planificat o crestere a cifrei de afaceri dubla fata de rata de crestere a produsului brut global. În cazul unei cresteri negative a produsului brut, Siemens isi planifica o descrestere a cifrei de afaceri care sa nu depaseasca jumatatea ratei de descrestere in produsul brut global.

Cu o activitate de peste 100 de ani in Romania, Siemens se asteapta in 2009 la o majorare cu peste 10 la suta a afacerilor de pe piata locala, in ciuda crizei financiare. Estimarea se bazeaza pe planurile de investitii in sectorul energetic, atat cele ale producatorilor si distribuitorilor privati, cat si ale celor de stat.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//